Idag var dagen inden skole. Min mor ville prøve at "peppe min stil lidt op", så, vi tog ind til byen. Min mor elsker at shoppe! Jeg går mest i afslappet tøj, med camouflage print. Vi gik fra butik, til butik. Vi var der i næsten tre timer! Jeg fik købt; en læderjakke, to grå trøjer, et par camouflage bukser, en mørkegrøn jakke, og et par sorte vans. "Så skal vi også købe ind til aftensmad", sagde hun og begyndte at gå. "Kan jeg ikke gå hjem? Der er jo ikke ret langt?" Spurgte jeg. "10 minutter måske? Jo, bare gå", sagde hun og smilte.
Jeg havde to gode grunde til at gå hjem. Jeg kunne ikke klare mere tid med min mor. Og jeg ville undersøge nabolaget.
Jeg gik forbi den sten drengen sad på. Jeg satte mig på den. Det var rat bare at side og kigge rundt. Stenen var omringet af skov og en lille vej. Der var så fredeligt. Jeg førte en gren knække bag mig i skoven. Jeg vendte mig med et sæt. En dreng kom stille til syne. Det var drengen med cappen. Jeg tog min hætte over hovedet, og løb min vej.
Senere på dagen besluttede jeg mig for at gå ned til en lille sø, der lå ikke så langt væk. Lige bag skoven. Jeg tog min taske over skulderen, og gik.
Dette var et godt tidspunkt at bruge min ulvekræfter. Jeg løb ligeså hurtigt som en ulv, igennem skoven. Jeg kom hurtigt frem, og satte mig ned på græsset. På den anden side af søen, kunne jeg se nogle andre piger.
Jeg tog mit kladdehæfte frem, og tegnede. Jeg tegnede altid ulve. Jeg sad der hele aftenen indtil Kl11.30.På vej hjem ude i skoven hørte jeg noget. Det var lyden af poter på jordbunden. Jeg brugte mine ulvekræfter til at hører hvor lyden kom fra. Hvis ikke jeg havde været træt, havde jeg fulgt efter. Det undrede mig at jeg hørte det. Det kunne da umuligt være en ulv? Nej, det måtte bare være en ræv.
Jeg gik direkte op på mit værelse da jeg kom hjem. Jeg kunne se og mærke at det snart var fuldmåne. Jeg hadede det. Men på samme tid elskede jeg det. Jeg følte mig fri. Det var som om jeg var mig selv. Jeg lagde mig ned under den varme dyne, og faldet hurtigt i søvn.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Det var 2. Kapitel af "Eyes of a wolf". Håber i kunne lide det!👌 husk at vote og kommenter😱✋
YOU ARE READING
Eyes Of A Wolf
Werewolf• • • • • Læs introduktionen for at læse lidt om bogen! © KathrineKok