Tilmælding til overnatning

253 18 1
                                    

Den følgende dag, kom jeg hjem med en seddel. Det var en tilmeldingsblanket. Vi skulle ud at sove i telt i skoven. Først var mine forældre glade for at jeg gerne ville med, men da de så datoen, blev de skeptiske. "Det er jo imorgen!", Sagde min mor overrasket. "Der er det fuldmåne!" Fuck, ja! Det havde jeg glemt alt om!

Det tog dem en time inden de havde svaret. "Du kan tage med", sagde de, "men husk på at det bliver en udfordring! Vi ved ikke endnu hvornår du vil og kan transformere dig om til en ulv! Måske imorgen, måske ikke. Så det er meget vigtigt at du kommer ud i skoven om natten..." Jeg afbrød ham:"så jeg ikke skader nogle! Jeg ved det!" Han fortalte mig det hver gang det var fuldmåne.

Jeg glædede mig til at kunne skrive det til Casper og Collin! Jeg skrev i en gruppechat:"Hej drenge! Jeg tager med på udflugt imorgen! Glæder mig til at se jer!"

Vi skulle ikke i skole næste dag, så jeg havde hele dagen til at pakke. Selfølgelig tog det mig kun ti minutter at pakke, så jeg havde fri resten af dagen. Jeg besluttede mig for at tage ned til søen. Jeg tog min bikini på. Jeg kunne da ligeså godt få noget sol. Jeg mener, jeg havde jo alligevel tænkt mig at tegne, så, to fluer med et smæk. Ikke?

Da jeg kom ned til søen, så jeg Collin og Casper ovre ved de andre piger. Hvis jeg kunne havde jeg ikke ladet mig påvirke af det, men det gjorde jeg. De havde ikke opdaget mig. Jeg kunne med mine ulveører, hører hvad de sagde:"kommer i ikke med ud i vandet?" Det var hende den irreternede med "blond" hår. Det vil sige, at hun havde farvet hendes hår efter jeg kom. For nu var brunt hår ikke godt nok mere! Collin løb ud i vandet, men ikke Casper. Han havde fået øje på mig. "To sekunder", sagde han og rejste sig målbevidst. "Skal du ikke med, Casper?" Sagde hun, med "jeg-er-irriteret-så-du-har-bare-at-gøre-som-jeg-siger" smilet. "Jo, om lidt måske", sagde han uden at kigge. Dette var hans chance for at snakke alene med mig.

"Hej Jen!", sagde han, og lagde sig ned ved siden af mig. "Hej!", Sagde jeg, som om jeg ikke anede at han kom. "Hvad laver du?", Spurgte han. Han lød så glad. Jeg svarede, selvom at det var ret indlysende. "Tegner randome ting!" Jeg smækkede hæftet sammen. "Skal du slet ikk ei vandet", spurgte han hentydende. "Nej, jeg har intet håndklæde". Jeg lå og legede med noget græs. "Men det har jeg!" Sagde han, og fik mig op at stå. Han tog mig op på hans skulder, og løb. Jeg råbte og grinte på en gang. Han smed mig ned i det halv varme vand. Jeg kunne mærke Collins jaloux øjne, kigge på mig. Casper stod så vandet gik ham til knæene. Hele hans overkrop var tør. "Din røv! Giv mig lige en hånd!", sagde jeg, og taget ham min hånd. Lige da han fik fat i den, hev jeg ham ud til mig så han væltede. Vi grinte højlydt i lang tid.

Jeg tror ikke Collin kunne klare at se os sammen alene, for han svømmede i hvert fald over til os. Han ødelagde ligesom lidt den sjove stemning. "Hvad laver vi?", Spurgte han. Han prøvede at passe ind i samtalen. "Casper smed mig i vandet!", sagde jeg og kiggede op på Casper mens jeg halv grinte. Man kunne tydeligt se jalousien i hans grønne øjne. Casper begyndte at sprøjte på mig, men øjnene rettet mod Collin. Jeg sprøjtede tilbage. Og sådan fortsatte det i nogle sekunder. Lige indtil Collin dykkede ned under mig, og satte mig op på hans skuldre, og kom op til overfladen igen. Jeg skreg næsten af grin. Det var første gang i lang tid jeg havde haft det så sjovt. Men blikket var rettet mod Casper.

Da vi kom op på græsset igen, stod jeg helt våd uden et håndklæde. Jeg lånte Casper's håndklæde. Vi satte os et stykke fra søen, ved et bålsted. Vi tændte bålet, og fik varmen. Jeg sad ved siden af Casper. På den anden side af mig, sad Collin. Han sad to pladser fra mig. På den anden side af ham. Sad de tre andre piger.
Jeg kunne pludselig mærke hans arm på min skulder. Jeg rykkede tættere ind til ham. Sådan sad vi alle i lang tid helt stille.

Jeg kastede et blik over mod Collin. Han var ikke vild med situtationen. Emma, hende han sad ved siden af, blev ved med at rykke tættere på ham. Jeg han kiggede væk, da han så at jeg kiggede.
<><><><><><><><><><><><><><><><><>. Læs min venindes bog!simo902p 😱 "en ballerinas kærligheds historie"!👌den er mega god!😌
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Her var endnu et kapitel af "Eyes of a wolf"! Skriv gerne i kommentaren hvis i følger med!😱👌 og husk at vote!😌👌

Eyes Of A WolfWhere stories live. Discover now