Genforenet med en lidt for god ven

222 12 2
                                    

Den næste dag, var Connor ikke at se nogle steder. Jeg havde faktisk ikke noget problem med det. Alt var som det plejede. Alt var perfekt. Og det blev endnu mere perfekt, da Collin spurgte mig om vi skulle komme sammen. Jeg var lykkelig. Casper var glad for at jeg endelig havde fundet den rette, men alligevel ikke.

Jeg havde lovet Collin at se dem øve efter skole. Han var for to uger siden kommet på fodbold holdet. Det var et hold for meget øvede, så han var lykkelig over at komme med. Jeg sad på græsset uden for banerne og kiggede på. Jeg kiggede ud på spillerne, og blandt dem, så jeg en dreng med noget meget sært hår. Det var blåt, lilla, og blond, på en gang? Men, fuck hvor så det enlig godt ud!

Senere, da Collin var færdig, fulgtes vi hjem sammen. Vi gik hånd i hånd hele vejen hen til stenen, hvor vi kyssedehinanden farvel. Jeg kunne godt lide Collin. Han fik mig til at føle at jeg passede ind! Hvilket jeg jo overhovedet ikke gjorde! Det var alligevel sjovt at se hvor meget jeg havde ændret mig. Ikke kun i tøjsmag og stil, men også i personlighed. Jeg var blevet meget mere åben! Jeg var ikke mere bange for at folk skulle grine af mig! Det havde jo nok også noget at gøre med at jeg ikke længere var kendt som 'Jenna', men som 'Collin's kæreste'. Ingen kunne svare mig igen, når de vidste at jeg havde ham på min side. Han var noget af det mest fantastiske der nogen sinde var sket for mig. Og hvis vi også lige skal ind under emnet stil, så havde jeg meget mere styr på det nu! Før brugte jeg ikke make up, fordi at ingen alligevel ville lægge mærke til mig, og i øvrigt var jeg jo heller ikke normal, så hvorfor opføre sig som om man var? Men nu var jeg det! For første gang i mit liv, kunne jeg sige det!

Hver gang jeg så Collin træne, undrede jeg mig over ham med det flotte hår. Hvem var han? Gik han mon på gymnasiet, der lå lige ved siden af skolen? Gik han på en helt anden skole? Jeg var omkring fem meter væk fra dem, så jeg havde bedre udsigt til at studere det hår. Jeg aner ikke hvad der gjorde det så fantastisk?! Det var bare det at det var blåt, lilla, og blond på samme tid! I hvert fald, fik vi øjenkontakt, og der så jeg noget meget bekendt over ham! Fuck nej! Det kunne det ikke være?! Det måtte det ikke være! Han kiggede undrende, og løb så stille over mod mig. Selfølgelig så Collin det, og blev lidt jaloux. "Jenna? Er det virkelig dig?", spurgte han og tog en slurk fra sin vand flaske. "Ja!", Sagde jeg, og rejste mig op. Jeg gav ham et stort kram. Jeg havde vel nok savnet ham lidt. Det var min eks kæreste. Han gik niende om, og kom et år for sent i skole, så han var 18. Jeg startede et år for tidligt, så han var to år ældre end mig. Vi slog op da jeg flyttede. "Hvad laver du her?", spurgte jeg overrasket og glad på en gang. "Jeg flyttede her ud for at spille på holder! Jeg starter på skolen imorgen!", Sagde han og rettede på det blå hår. Han kyssede mig på kinden, sagde farvel, og løb ind på banen igen. Fuck! Var der nogle der så det? Heldigvis ikke. Jeg burde nok forklare ham at jeg havde en kæreste, inden han troede at vi var sammen igen.
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Det var endnu et kapitel af "Eyes of a wolf"!😊
Husk nu at tjekke simo902p , og hendes fantastiske bog 'en ballerinas kærlighedshistorie ' ud😱💕

Eyes Of A WolfDonde viven las historias. Descúbrelo ahora