Capitolul 2 Convingere

2.4K 102 10
                                    


Capitolul 2 Convingere



-Frate, ai inebunit?putem sa sunam la salvare si apoi sa plecam, nu sti in ce o sa ne bagam, daca afla presa intamplarea asta o sa iasa un scandal monstruos.


-Harry tocmai ce am lovit o persoana , sunt panicat si tu imi spui de ce o sa creada presa?


-Louis ,ultimul lucru de care mai avem nevoie sunt dosare penale si alte incurcaturi cu politia si zburam din muzica.Este o simpla fata,nu vezi ca nu mai are nici o sansa si fie vorba intre noi imi pare cam boschetara, de unde sti ca nu i-am facut un favor?Nu e nimeni prin preajma,asa ca mai bine porneste naibi masina pana nu ne vede cineva.O sa fie un accident,un accidenta in care soferul implicat a fugit fara urme.Si cand spun fara urme atunci inseamna ca o tai printre stradute si totul o sa fie bine.


-Harry tu esti nebun?Nu esti in toate mintile?Aici e vorba de viata unui om,nu poti pur si simplu sa o lasi asa.Trebuie sa o ajutam,nu trebuie sa implicam politia in asta.O vom duce noi personal la spital si asa evitam conflictele ,iar daca cineva intreaba cum a ajuns in aceasta stare vom raspunde ca a fost un accident si ca ea a sarit pur si simplu in fata noastra.Nu mintim deoarece chiar asa a fostfata aceasta s-a aruncat in fata noastra si nu am putut evita impactul.


-Nu frate!Nu cred ca e bine ce facem.Nu spun ca nu imi e mila de ea,dar stii foarte bine ca putem intra in probleme grave daca politia o sa fie implicata.


-Harry imi e mila de ea.Stiu ca riscam mult dar nu o pot lasa aici.Este o fiinta umana ,nici un pe un animal nu l-as putea parasii in astefel de situatie si tu imi cer sa abandonez un om care are o sansa la viata?


-Mila ii face pe oameni slabi Louis,daca o salvezi pe ea atunci ne vei distruge pe noi Louis!


-Poftim?Esti incredibil omule!Iesi din masina mea,ma descurc singur doar pleaca din fata mea.Date jos, nu pot sa cred ce spui acolo.Esti crud,iti vezi doar interesele.


***


-Cum se simte fata doctore?


-Este inafara oricarui pericol.Are mici vanatai pe corp care o va impiedica sa se mobilizeze o scurta perioada si o lovitura destul de serioasa la cap dar in rest totul este in ordine.O sa aiba mici probleme de mobilizare dar cum am mai spus o sa se simta bine in zilele ce urmeaza.


-Dar totul este bine,nu trebuie sa ne mai facem griji ?


-Harry tocmai a spus ca este bine, nu te mai preface ca iti pasa.Nici nu inteleg de ce ai venit aici cand te-am rugat frumos sa ma lasi pe mine sa ma ocup de tot.


-Frate, ti-am spus ca imi pare rau,m-am comportat urat dar chiar imi pare rau.


-Sa lasam asta momentan.Am incheiat eu povestea cu Harry indreptandu-mi atentia spre doctorul care ne urmarea cu atentia.Am putea sa o vedem?l-am intrebat eu politicos

Blinded by the BrillianceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum