Am revenit in sfarsit dupa o luunga perioada de pauza cu continuarea.Sper sa va placa.
Capitolul 25 Defeated by Their Own Weapons
Am privit cum ochii lui minunati sau inchis si cum incet incet se stingea in bratele mele.Eram inconjurata de bodygarzi tatalui meu.Intrasem intr-o stare de soc,sangele lui era acum pe mainile mele,anuntandu-ma ca esenta vietii sale se scurge in mainile mele.Am auzit sirene de politie si de aici a inceput intreaga agitatie.In doar cateva secunde masinile de politie ne-au inconjurat atat pe noi cat si intreaga ferma.
-Avem nevoie de o ambulanta urgent!a inceput strige un baiat necunoscut.
-Ambulanta v-a sosi in cateva momente.Au reusit sa scape uni dintre ei.Dar patrulele au pornit in urma lor.De data asta Tigara nu ne mai scapa,ne-a informat un ofiter al politiei.
-Face-ti tot posibilul sa ii prindeti.Nu ma intereseaza cum ii aduceti inapoi,morti s-au vii vreau sa plateasca pentru ce au facut,i-a raspuns baiatul din fata mea ofiterului.
-Tu cine esti?am intrebat eu timida
-Cum adica cine sunt?a intrebat baiatul uimit
-Se vede cat de mult tii la Harry,pot sa citresc din privirea ta spaiama si teama de-al pierde,dar nu stiu cine esti?Nici cine sunt eu nu mai stiu,sunt mult prea confuza,am rabufnit eu speriata.Groaza m-a cuprins din nou,eram inconjurata de persoane pe care nu le cunosc.
-Tu esti iubita celui mai bun prieten al meu.Eu sunt Louis , si povestea ta incepe atunci cand ai fugit din orfelinatul in care te-a lasat o cunostinta de-a mamei tale pentru a te apara de planul tatalui tau.Mama ta stia foarte bine ca tatal tau dorea sa fie stapanul absolut,stia ca vrea sa uneasca cele mai bune clanuri ale mafiei pentru a o face indistructibila.Singura solutie prin care cele doua clanuri ar fii fost de neoprit era sa te casatoreasca cu fiul celui mai bun prieten al sau.Acel baiat ar fii mostenit toata averea si puterea pe care tatal sau o detine si acum,cu toata puterea aceea si cu mostenirea ta ar fii putut sa uneasca clanurile.Tu esti de-a noastra,tu nu faci parte din lumea lor.Nu ai ce cauta aici.Locul tau este printre oameni care te iubesc.Harry are mare nevoie de tine acum,m-a informat acesta.
Incercam sa procesez fiecare informatie,sunt prea multe lucruri noi,singura modalitate de a scapa de toate aceste intrebari era sa vorbesc cu tatal meu.Fiinta care s-a jucat atat de murdar cu amintirile mele,cu viata mea incat imi doresc sa il fac sa regrete fiecare rautate facuta.E incredibil cat de mult rau poate sa faca o persoana atat de importanta.Se presupunea ca eram fiica lui,nu un obiect pe care il putea folosi pentru a-si dubla puterea,eram doar o piesa in jocul sau.Din pacate acest joc a ajuns mult prea departe,a ranit persoane importante si nevinovate.Harry nu merita sa moara asa,nu vreau asta.Dreptatea nu o voi gasii stand si plangandu-mi de mila.Oamenii acestia habarnuau unde se afla tatal meu,nici macar o urma,o pista care sa ii conduca la o locatie concreta unde s-ar putea afla.
Sunt fiica lui,sange din sangele lui,pot spune ca daca imi folosesc putin capul si incerc sa imi amintesc putinele conversatii avute cu el as putea sa gasesc macar o pista.Sunt o multime de locuri in care s-ar putea ascunde,undeva indepartat,linistit,putin populat si retras.In timp ce cautam adanc cu vederea in amintirile mele ,am fost intrerupta de paramedici care il ridicau pe Harry pe o targa.Nu voiam sa il parasesc acum,trebuia sa fiu acolo pentru el,dar totodata trebuia sa ma ocup de tatal meu.
-Fii acolo pentru el,i-am soptit baiatului cu ochii superbi care imi inspira un aer foarte familiar
-El are nevoie de tine,a soptit acesta
CITEȘTI
Blinded by the Brilliance
FanfictionEste greu sa fii singura mereu.Sa nu ai consolarea ca parintii tai te iubesc si ca sunt mereu aproape de tine ,sprijinindu-te.Emma Jones este o simpla orfana care isi traieste copilaria intr-un loc uitat de lume.Totul se schimba atunci cand tanara f...