Capitolul 7 A mistake or a new beginning?

1.7K 69 12
                                    

Bun, deci va anunt de acum ca partea aceasta este putin cam perversa:)), eu sper sa va placa si scuzati ca nu am pus aseara dar aam iesit mai repede.

Capitolul 7 A mistake or a new beginning?

Asa am si facut, am dus-o in camera ei si am trantit-o in pat, ea parca era in transa, asta era momentul meu, ori castig ori nu,  ce poate fii asa rau? Am mai facut-o si eu si ea , deci..Off, de ce e asa greu, tipa arata bine, , eu sunt intr-o dispozitie buna , deci ce poate merge prost? Am inceput sa ii deschid usor fermuarul rochitei, in timp ce o sarutam incet pe buze, ea chicotea si imi raspundea la sarut adancindu-si limba in gura mea, am incept sa cobor cu limba pe gatul ei lasand niste urme pe el, i-am dat usor rochita jos si am inceput sa o sarut din nou pe buze.Am continuat asa pana mi-a dat jos tricoul, m-am pus peste ea si am inceput sa o sarut pe langa dantela sutienului, mi-am dus mainile la capsele sutienului negru dantelat si le-am deschis, sutienul cazu imediat lasandui sanii perfect rotunzi la iveala, o priveam si nu imi venea sa cred, sunt un prost ca profit asa, dar nici ea nu spune nimic, parca e un copilas care vrea sa  se joace.Am inceput sa o sarut din noua pe gat trecandu-mi limba pe pielea ei fina, aceasta a inceput sa geme usor, lucru care ma facut sa continui, am continuat cu saruturile pana am ajuns la sani.Am inceput sa ii sug unul dintre sani ,iar pe celalalt il frematam usor cu mana, ea gemea incontinu,am continuat cu saruturi iar apoi am trecut mai jos la abdomen, unde am inceput sa fac cerculete cu limba pe abdomenul ei plat iar apoi am continuat  sarutandu-i fiecare parte a corpului am ajuns si la cea mai intima zona, am scapat si de  ultima bucatica de material si am inceput sa ii sarut usor "zona", era foarte uda ceea ce m-a facut sa il sarut minute bune ,iar apoi i-am introdus  un deget in "fluturasul" ei fierbinte  si mi-am dat seama ca este foarte stramta .Am inceput sa fac miscari lente de dute vino ,iar ea pur si simplu vibra, gemea si suspina fara oprire, mi-am desfacut usor cureaua pantalonilor  si i-am  dat rapid jos, asa am facut si cu boxerii .Am continuat sa ii sarut usor sanii lucru care o inebunea ,iar apoi am coborat saruturile  pana la  coapsele sale, m-am pozitionat intre ele,si am penetrat-o usor , ea gemand de durere, nu inteleg de ce e asa de stramta?? Am continuat sa ma misc in ea mai lent si am simtit cum un lighid rosu isi face aparitia,m-am uitat sa vad ce se intampla, acel firicel rosu de sange  putea insemna un singur lucru. Era inca virgina.Eu sunt primul baiat pentru ea , acel baiat special intr-un fel ma simteam prost  pentru ceea ce ii faceam, acest moment trebuia sa fie unul  special, nu trebuia sa fie asa,dar asta nu m-a oprit,am continuat. Am inceput sa fac miscari de dute vino mai rapide ,ea  tipa si gemea in acelasi timp , auzeam din cand in cand vocea ei stinsa soptindu-mi numele,  am continuat asa inca cateva ore, iar apoi am asezat-o pe pieptul meu si a adormit instant in bratele mele, era extenuata, am mai privit-o inca  cateva clipe ,iar apoi sarut-o pe crestetul capului si am adormit.

**Dimineata**

~~Din perspectiva lui Emma~~

Simteam o durere insuportabila in abdomen, iar corpul mi-l simteam  greoi si ma durea si capul, nu imi puteam deschide ochii deoarece razele soarelui care treceau prin perdea m-ar fii orbit.Am facut un efort si i-am deschis.Cand m-am uitat in jurul meu am ramas socata, Harry era langa mine  fara tricou tinandu-ma in barte,m-am ridicat si l-am privit cum doarme, era asa de linistit , dupa un timp  mi-am facut curaj si m-am uitat sub plapuma , am avut un soc cand am vazut ca  nu aveam nimic pe mine, iar cearsaful avea o pata rosie , doamne ce am facut?M-am ridicat incet de langa Harry si am mers la baie, am intrat in dus si am inceput sa plang, alunecam usor in jos si incercam sa imi aduc aminte ce am facut seara trecuta, dar nu puteam,ma simteam groaznic. Ce am putut sa fac? De ce am facut-o? Si de ce nu imi amintesc nimic?... Oare el mai stie ce am facut?Imi este  asa de rusine, doamne imi urasc viata, de ce mi se intampla mie toate astea? Am dat drumul la apa rece si am stat acolo cam 10 minute plangand fara opriere,cu genunci la piept ghemuita intr-un colt.

~~Din perspectiva lui Harry~~

Cand m-am trezit am observat ca Emma nu mai era langa mine, mi-am facut curaj si am intrat in baie de unde se auzea dusul.Cand am intra am vazut-o pe Emma stand in cabina dusului cu genunchii la piept si cu apa care curgea peste corpul ei.M-am apropiat de ea si am intrat in dus dupa ea, am simtit cum imi ingheata fiecare particica din corp, apa nu era calda cum ma asteptam eu, era din contra inghetata, la fel cum era si Emma, am ridicat-o de pe jos si am imbratisat-o, ea dardaind de frig.

-Te rog, nu mai plange, haide in camera , o sa te imbolnavesti, esti inghetata..i-am spus eu in timp ce o infasuram intr-un prosop.

-Ha-H-Harry , e-eu-u, ...a incercat ea sa spuna printre lacrimi.

-Shhh, gata, nu mai plange, sunt aici, nu a fost bine ce am facut stiu, dar nu te mai gandit la asta acum... i-am spus eu in timp ce am luat-o in brate in stilul miresei si am dus-o spre camera mea, stiam ca daca o las la ea in camera si vede dezastrul , o sa ii fie si mai rau, asa ca am dus-o la mine in camera,i-am dat o bluza de trening de-a mea mai groasa, pentru ca tremura, iar apoi   am pus-o in pat  si am invelit-o bine.M-am pus langa ea si am luat-o in brate.M-am mirat cand am simtit ca imi raspunde la imbratisare .A adormit in bratele mele, iar gandurile  nu ma lasau in pace, ma gandeam la cat de prost am fost, totul a fost un joc pentru mine, fara sa imi dau seama am ranit-o, nu am stiut ca v-a fii asa, totul s-a rezumat la acel pariu tampit.Dupa un timp m-am ridicat din pat , am invelit-o bine si am mers pana jos in living sa vad ce fac baietii, dar inainte de asta am facut un dush si m-am schimbat.

Mda, mda stiu mult prea pervers am avut si eu inspiratie pentru urmatorul capitol vreau sa aflu de la voi ce credeti despre acest capitol si 1.Credeti ca Harry s-a schimbat? (De ce?)  2.Ce credeti ca se v-a intampla in urmatorul capitol ? Sunt curioasa de ce o sa imi raspundeti si de parerea voastre despre acest capitol:D                                                                    

Blinded by the BrillianceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum