Capitolul 18 Something always brings me back to you

1.2K 64 38
                                    

Hei dragelor, scuzati ca am intarzia tat de mult cu continuarea dar nu am avut prea multe idei.Nu este un capitol foarte reusit dar sper din tot sufletul sa va placa.

Slideshow-ul este facut de @CosmiieTbx.Te iubesc scumpo si mersi inca odata:*!!

[Scuzati greselile daca sunt.Nu am apucat sa ma uit peste tot capitolul!]

 

             Capitolul 18 Something always brings me back to you

=Dupa 4 Luni=

~~Din perspectiva lui Emma~~

Au trecut 4 luni de la plecarea mea si nu totul este minunat.Justin ma face sa ma simt speciala ,ma iubeste si imi arata asta in fiecare clipa.Este o persoana speciala ,ma face sa ma simt perfect,chiar daca sentimentele mele pentru el nu s-au schimbat.Nu pot sa il iubesc mai mult decat pe un prieten,el nu stie deoarece nu il las sa vada asta.Ii sunt recunoscatoare pentru tot ce a facut si ideea cu turneul a fost una foarte buna.Am uitat de problemele de acasa,de toate lucrurile care mi s-au intamplat pana si de Harry.Nu pot sa spun ca nu il mai iubesc si ca nu ma mai gandesc la el deoarece as mintii.Inca ma gandesc la momentele petrecute impreuna, dar ce s-a schimbat este faptul ca acum realizez ca toate acele momente vor ramane amintiri pe care le voi pastra mereu in suflet.Chiar daca "noi" nu mai existam mereu v-a exista o urma de regret si un zambet atunci cand se v-a aduce vorba de relatia noastra.El isi v-a reface viata asa cum mi-am refacut-o si eu.Poate deja a uitat, deoarece nu am fost interesata sa aflu nimic.Nu stiu ce s-a imtamplat cu el in decursul acestor 4 luni.Am fost foarte ocupata cu acest turneu deoarece il ajut pe Justin in tot ceea ce face, ma ingrop in munca si acest lucru ma face sa uit de tot.Vorbesc foarte des cu Demi,a devenit cea mai buna prietena a mea si singura care stie defapt ce simt pentru Justin in rest toti stiu ca avem o relatie perfecta.Elleanor este ce-a care banuie ca relatia mea cu Justin nu este tocmai ce pare a fii deoarece mereu cand vorbesc cu ea nu ii dau prea multe detalii despre felul lui Justin .Ma citeste foarte bine ,dar nu i-am spus adevarul deoarece sunt sigura ca o sa ajunga sa se scape si daca afla Louis ,va afla toata trupa si nu vreau.Cu baietii vorbesc mai rar,cam o data pe saptamana deoarece sunt si ei ocupati cu inregistratul si pun la cale un nou turneu si se pare ca v-a fii unul in America.Cu Louis vorbesc cel mai des deoarece ma suna in fiecare seara ca sa vada cum sunt , este  ingrijorat mereu de faptul ca sunt singura si ca vrea sa ma intorc cat mai repede.In ultima vreme am devenit foarte apropiata de Niall,ne intelegem foarte bine si acest lucru ma bucura mult.Este mancaciosul meu si imi este tare dor de el.Cu Liam si cu Zayn vorbesc cel mai mult pe Skype,dar mi-am facut inca doua prietene noi.Pe Danielle si pe Perrie, sunt niste fete extraordinare,doar ca Danii nu prea il suporta pe Justin si Perrie nu vrea sa ma creada nici ea cand ii spun ca eu chiar il iubesc pe Justin.Momentan sunt inca in America in turneu si mai avem 2 luni si ne intoarcem acasa.Mai bine spus eu deoarece Justin trebuie sa mearga pana in California la mama lui si apoi se v-a intoarce la mine.O sa imi fie dor de le deoarece ne-am obisnuit sa stam in fiecare moment si dintr-o data nu am sa il mai vad.

-Emm unde esti???...m-a intrebat Justin intrand in camera noastra de hotel

-Aici sunt Juss...am raspuns eu

-Aici unde....a chicotit el

-In baie!!....am urlat eu incat sa ma auda 

-Amm, voiam sa te intreb daca, nu vrei sa mergem in seara asta intr-un club sau la ceva restaurant....

-Pai nu stiu.Sincer am chef doar ca nu stiu cu ce sa ma imbrac ...am spus eu cu o voce stinsa iesind din baie infasurata intr-un prosop.

-Tie chiar iti place sa pui paie pe foc???...ma intreaba el vizibil uimit de cum arat

Blinded by the BrillianceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum