Buna din nou dragilor, am scris un capitol mai lung, sper sa va palca.In acest capitol este scris mai mult din perspectiva lui Zayn si Louis, sper sa va placa chiar m-am straduit mult si cred ca este un capitol cat de cat reusit.Acum nu va mai stresez cu introrducerile acestea plictisitoare si va las sa cititi.Nu uitati Coment&Vot acest capotol.
Va rog sa va uitati si la VIDEOCLIP, chiar merita!
Capitolul 11 A difficult choice
~~Din perspectiva lui Zayn~~
Eram cu toti in sufragerie ne uitam la premiile VMA, unde noi am castigat premiul pentru ce-a mai buna trupa ,dar Simon a spus sa nu ne facem aparitia , din cauza evenimentelor cu Emma si cu presa, nu dorea sa aparem intr-un scandal sau sa ne suparam fanii din cauza ca am luat o fata la noi acasa. De aceea pana Simon ne ajuta cu actele de adoptie a lui Emma , vom ramane in umbra si vom incerca sa nu intram in scandaluri sau sa nu fim in centrul atentei, ceea ce este imposibil, deoarece cand iesim din casa toti sar pe noi, in special fanele.In timp ce ne uitam la premii am observat ca Biber a castigat un premiu, nu m-am enervat , deoarece tipu canta bine si are fanii care il sustin , dar ce m-a facut sa ma enervez la culme a fost faptul ca langa el era Emma si atunci cand a fost anunt ca a castigat aceasta i-a sarit in brate bucurandu-se.Am ramas toti socati, saracutul Harry , era sa sparga plasma cand a vazut.
-Fata asta este imposibila, nu pot sa cred ca noi nu suntem acolo ca sa ne ridicam premiul pentru ea, ca sa nu pornim un scandal monstruos in care este si ea 89 % implicata , iar ea , merge linistita, face pe prietea foarte buna a lui Justin si noi stam ca palugii si ne uitam la un ecran...am spus eu revoltat de ce am vazut, nu cred ca eram singurul, Harry nu a spus nimic, doar a urcat sus , luand cu el o sticla de Jack Daniel's de pe barul aflat in sufragerie.
-Harry, unde pleci cu sticla aceea...a intrebat Liam confuz de reactia lui Harry. Nici nu e de mirare, cred ca sarcutul e socat, adica pana la urma cine nu este, ce cauta cu Bieber intr-un loc public plin de reporteri? Si cel mai important de ce il tine de mana si zambeste de parca ar fii iubita lui? Cred ca asta a umplut paharul, nu stiu ce cred baietii, dar eu unul nu accept sa faca astfel de lucruri.
-Mda, fraierii de noi stam aici si aia pozeaza bine mersi cu spiridusul vesel de Bieber. Frumos ii sta. Nu cred ca e corect si aici suntem de acord cu toti nu? ...i-am intrebat eu vizibil enervat de situatia in care suntem, nu stiu cum sa reactionez , dar eu unul am sa merg la Harry sa vad ce a patit, el deobicei nu joaca atat de bine teatru, si faza cu sticla de wisky l-a facut sa para indragostitul gelos. Saracutul odata in viata se preface si el ca place pe cineva . Se vede ca baietii il cred, dar pe mine nu ma pacaleste Styles, el nu sa indragostit in viata lui.Pentru el singurele lucruri importante sunt sexul si alcoolul in exces.Acesta este Hazza al nostru, neschimbat, dar fata asta il face sa se comporte ca un indragostit de doi bani.
-Trebuie sa discut neaparat cu ea. Poate ca nu stia ca nu are voie sa fie acolo, in primul rand Simon nu ne-a spus sa ii spunem si ei, deci practic noi suntem de vina, nu ea....A incercat Louis sa o scoata.
-Hai frate serios, nu o mai apara. Era logic ca nu are voie sa iasa, stie foare bine despre stirile si articolele care au aparut despre ea si despre noi, cum ca ea e iubita ta, ca tu o inseli pe Elleanor si ca defapt ea te insala pe tine cu Harry, iar acum Bomba Bombelor, iese si cu Bieber , care ar trebui sa fie dusmanul nostru deci triplu curva...am tipat eu la Louis in urechi, nu am vrut sa tip dar ma enerveaza felul cum o apara,.Zici ca el ar fii indragostitul.Cred ca daca ar afla ca Harry s-a culcat deja cu ea , il omoara.
CITEȘTI
Blinded by the Brilliance
FanfictionEste greu sa fii singura mereu.Sa nu ai consolarea ca parintii tai te iubesc si ca sunt mereu aproape de tine ,sprijinindu-te.Emma Jones este o simpla orfana care isi traieste copilaria intr-un loc uitat de lume.Totul se schimba atunci cand tanara f...