Minik Baekhyun ve babası birlikte televizyon izliyorlardı. Minik Baek kumandayı alıp kaçmaya başladı.
Babası arkasından seslendi.
"Hadi Baek getir onu babaya."
Minik Baek çok hızlı koşuyordu. Sanki maratona koşuyor diye düşündü babası.Baek birden televizyonun önüne gelip kumandadan bir tuşa dokundu ve bir haber kanalı açıldı. Haberde şöyle diyordu:
"Sevgili Güney Kore vatandaşları geçtiğimiz yıllarda tutuklanan seri katil Kim Soo-Hyun hapisten kaçtı tüm vatandaşlarımızı dışarı çıkmaması için uyarıyoruz."Bay Byun bu habere hiç inanmadı aynen kesin öyledir diye söylendi. Hatta Bayan Byun'a evde çok sıkıldıklarını ve parka gitmek istediklerini söyledi. Hiçbir şeyden haberi olmayan Bayan Byun bu teklifi kabul etti ve hazırlanıp parka gittiler.
Parka geldiklerinde Baek uzaktaki salıncağa oturdu ve annesinin gelip onu sallamasını bekledi o sırada yanına bir adam geldi.
"Selam küçük, burda tek başına ne yapıyorsun?"Baekhyun cevap vermedi."Neden konuşmuyorsun?"
"Annem yabancılarla konuşmamamı söyledi."dedi Baek.
"Ama ben yabancı değilim ki. Beni televizyonda görmüşsündür."
"Neden siz ünlü müsünüz?"diye merakla sordu Baek.
"Tam olarak öyle değ-"
"Baek neden bu kadar uzağa git-A bayım siz kimsiniz?" O sırada Bayan Byun gelmişti ve bunları söylemişti."Beni tanımıyor olabilirsiniz ama sanırım bunu tanıyorsunuz."deyip silahını çıkarmıştı adam.
Bayan Byun silahı gördüğü zaman çığlık atmıştı ana nafileydi.O gelen adam seri katıldı ve Bayan Byun'u öldürmüştü. Tam Baekhyun'a yönekmiştiki Bay Byun geldi ve Baek'i kurtardı. Seri katil kaçtı.
Bay Byun o günden sonra Baek'i dışarı çıkarmaya- cağına dair kendine söz verdi.
_________________________________**________________________
💥DİKKAT💥
narinaeri hesabındaki ruh ikizim kitabı bu hesaptan devam edecek.Yazmayalı uzun zaman olmuş. Kitabı biraz değiştirdim ama konu aynı.
223 kelime olduuuu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM•ChanBaek•
FanfictionByun Baekhyun yaptığı hiçbir şeyden zevk alamıyordu. Bunun sebebi Ruh İkizini bulmak istememesiydi.