Sabah kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi fırçaladım. Pijamalarımı çıkardım. Kısaca 17 yıldır yaptığım şeyleri tekrar yaptım. Ama bugün o 17 yıldan sonra ilk kez farklı bir şey yapacaktım.
Günlük rutin işlerimi hallettikten sonra aşağıya indim."Günaydııınn"
"Günaydın oğlum."
"Ee bugün kahvaltı da neler var?"
"Her zamanki şeyler işte Baek."
"Zaten hiç farklı olmaz ki."dedim sitem edercesine.
"Tamam o zaman yarın kahvaltıyı sen hazırla hem farklı şeyler de yaparsın."Ama ama ama...
"Tamam." El mecbur kabul ettim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra babam hazırlanmak için odasına gitti. Ben de biraz bekledikten sonra odasının kapısına önüne geldim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım.
"Gel" içeriden ses gelince kapıyı açıp girdim.
"Şey baba biraz konuşabilir miyiz?"
"Olur Baek hadi salona geçelim."
Salona geçtik."Baba ben senden bir şey isteyeceğim."
"Ne isteyeceksin Baekhyun?"
"Şey...ım..."hadi Baek söyleyebilirsin. Gözlerimi kapatım
"Baba ben dışarı çıkmak istiyorum."dedim.Gözlerimi biraz daha kapalı tuttum sonra dayanamayıp gözlerimi
açtım babamla aramızda Hindistan filmlerini aratmayacak bir bakışla geçti.Babam birden kahkaha attı.
Aferin Baekhyun adamı delirttin.
"Baba iyi misin?"babam kahkahasını kesip bana baktı. Sonra tekrar kahkaha attı.
Ya yüzümde bir şey mi var. Baba sen de gülmekten başka bir şey yapmıyorsun.
Sonunda kahkahası durdu ve bana baktı.
"Baek eğer sen bir süre daha bu soruyu sormasaydın ben seni zorla dışarı çıkaracaktım."
"Nasıl yani?"
"Yani Baek seni artık evde tutamam gez dolaş hem Ruh İkizini bulma yaşında geldi."Neler söylüyorsun sen adam madem izin verecektim neden 14 yıl bekledin?
"Ne yani izin veriyor veriyor musun?"
"Evet veriyorum."
"YEHET!"yehet ne ya? Sehun alıştırmış ağzıma.
"Ee nereye gideceksin?Taksi çağırayım."
"Tamam baba sen çağır ben üzerimi değiştirip geliyorum."
"Tamam."Bugün yeni hayatımın ilk günüydü.
__________________________**_____________________________
Sıkıyom ben ya.
Ha bide bazı şeylere açıklık getirim.
Baek 3 yaşından beri evden çıkmıyor ve 17 yaşında.
Ruh İkizim Olayıninda ilerleyen bölümlerde açıklarım.274 kelime oldu alta zırbaladıklarımla 300'ü geçtiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM•ChanBaek•
FanfictionByun Baekhyun yaptığı hiçbir şeyden zevk alamıyordu. Bunun sebebi Ruh İkizini bulmak istememesiydi.