Sabah enerjik bir şekilde kalktım ve kahvaltı hazırlamaya başladım nede olsa ben sözlerini tutan bir insandım ehehe.
Kahvaltının çoğunu hazırlamıştım. Sadece bugünün farklı olan şeyi kalmıştı: menemen! Hemen buz dolabından gerekli malzemeleri çıkardım ve menemeni hazırlamaya başladım.
"Oh mis gibi kokular geliyor Baek. Neler hazırladın?"
"Menemen!"(y/n:yazarınız menemen aşığı da)
"Menemen mi? Sen menemen hazırlamayı biliyor musun ki?"
"İnternetten baktım."
"Şimdi anlaşıldı."
"Pişti hadi masaya geçelim."Masaya geçtik.
"Ee Baek bugün nereye gideceksin?"
"Annemin yanına." Masada derin bir sessizlik oldu.
"B-benden de selam söyle ne zamandır uğramadım."
"Tamam söylerim ondan sonra da teyzemlere gideceğim."
"Peki, taksi çağırayım mı?"
"Olur."
Kahvaltıdan sonra taksiye binip mezarlığa gittim. Babamın tariflerine uyararak mezar yerini kolayca buldum."Annem ben geldim. Evet biliyorum çok geç oldu ama biliyorsun babamın inadını. Dün gece rüyama geldin. Ben de seni hiç bekletmeden geleyim dedim. İyi yapmışım değil mi? Anne.. ben seni çok özledim. Sen de bizi çok özlemişsin öyle söyledin rüyamda. Umarım cennette iyisindir. Oradaki akrabalarımıza selam söyle. Ama benim şimdi gitmem gerek. Seni seviyorum." Gözlerim dolu bir şekilde oturduğum yerden kalktım ve beni bekleyen taksiye bindim.
Taksi teyzemleri evinin önünde durmuştu. Gidip kapıyı tıklattım.
"Hoşgeldin Baek." Neden herkes bana Baek diyo benim ismim Baekhyun madem Baek diyeceksiniz niye Baekhyun koyuyorsunuz?
"Hoşbuldum teyzoş. Siz beni bekliyor muydunuz ya?"
"Evet baban haber vermişti."
"Ya bende sürpriz yaparım demiştim."
"Bir daha ki sefere artık. Hadi gelsene içeri." İçeri girdim.
" Ee Kai yok mu?"
"Odasında bekle çağırayım."Teyzem gidip tek başına geri dönmüştü.
"Ne oldu teyze?"
"Odasından çıkmamaya kararlı. Odasında bekliyor seni." Bak bak bak 14 yıl sonra beyfendinin evine geldim beyfendi bir de beni odasına çağırıyor."Tamam teyze ben odasına gidim beyfendinin." Odasına git- bi dk ya Kai'nin odası nerde ki?
"Teyze odası nerde?"
"Yukarıda sağdaki ilk oda."
"Tamam." Yukarı çıkıp sağdaki ilk odaya girdim ama burası banyo... Salak Baekhyun yine sağ ile solu karıştırdın. Hemen ordan çıkıp karşıdaki odaya girdim."Lan şerefsiz ben kaç yıl sonra size gelim sen beni karşılamaya bile gelm-"
"İyi ki geldin Baek iyi ki geldin Baek." Kai elindeki pastayla yanıma geliyordu duygulandım şerefsizim.
"Ya sen benim için pasta mı aldın?"
"Ben almadım annem aldı ama ben almışım diyebilirsin." Bu sözüyle büyük bir kahkaha attım."Ya gel sana bir sarılayım."
"AAAAAA pasta gittiii." Benim becerikli kuzenim bana sarılırken pastayı düşürmüştü."Lan halı gitti halı."
"Siktir annem beni öldürecek."
"Neyse balkona çıkaralım sonra hallederiz."
"Tamam ee nasıl kırdın eniştemin inadını?"
"Ya senle konuşunca aklıma dışarı çıkmak gelmişti. Sonraki gün babamla konuştum ve kabul etti."
"Vay be bu kadar kolay mıydı?"
"Demek ki ha bide senin okuluna geliyorum."
"Olley be sonunda ödevlerimi birine yaptırabileceğim."
"E Kai sen çalışkan değil mıydın ya?"
"Evet ama sıkıldım derslerden."
"Hııı anladım ee okuldan bahsetsene."
"Bak şimdi sana anlatacaktım zaten bizim bu okulda bir gruplaşma var biz ona Chanyeol ve çetesi diyoruz bize yaptıklarını anlatayım..."(Bir saat sonra.)
"Böyle işte hele o pörtlek D.O yok m o pörtlek bence en şerefsizleri o." Diyerek son sözlerini söyledi Kai.
"Kai ben anlamadım şimdi bu D.O ne dedi ki sana böyle kinlisin?"
"Şimdi şey oldu ben yine denemede birinci olmuştum bu yüzden konuşma yapacaktım. Sahneye gittim. Mikrofonu elime aldım mikrofondan biraz ses geldi ben onu takmadan konuşmaya başladım. Ne oldu anlamadım ama bir kaç kişi beni videoya sonra müdür gelip mikrafonu elimden alıp beni yerime yolladı. Bizimkilerin yanına gidip ne olduğunu sordum meğerse bu D.O mikrofonla oynayıp sesimi Alvin ve Sincaplardaki Alvin gibi çıkarmış."
"Benim tanıdığım Kai bunu yanına bırakmaz."
"Bırakmadım gidip onu müzik odasına kilitledim."
"Afferin."
"Çocuklar hadi yemeğe." Teyzem aşağıdan seslenince odadan çıktık.__________________________**_________________________
O kadar menemen dedim canım menemen çekti
583 kelime olduuuuu!!!! Çok uzun ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM•ChanBaek•
FanfictionByun Baekhyun yaptığı hiçbir şeyden zevk alamıyordu. Bunun sebebi Ruh İkizini bulmak istememesiydi.