RUH İKİZİM'İ BULDUM

25 11 7
                                    

//Baekhyun//

   Sınavlar yaklaşmıştı ve benim acilen ders çalışmam gerekiyordu bu yüzden daha kargalar kahvaltısını yapmadan uyanmış okulun kütüphanesine gelmiştim.

"Ooo köpek yavrusu siz ders çalışır mıydınız?" Duyduğum sesle yüzümü buruşturarak arkama döndüm.

"Ben çalışırım da şerefsizler çalışır mı bilmiyorum." Söylediğim şeye sessiz bir kahkaha attı.

"Sen ders çalıştığına göre çalışıyormuş."
"Benim ne şerefsizliğimi gördün?" Dedim gerçekten saçmaydı kurduğu cümle beni tanımıyordu ki.

"Peki sen benim ne şerefsizliğimi gördün?"
"Ben görmedim ama görenlerden duyuyorum."
"Sen her duyduğuna inanır mısın?"
"Değişiyor sen inanmaz mısın?"
"İnanmam mı gerekiyor? Mesela daha yeni koridorda yürürken sen ve Taeyon'un sevgili olduğunu duydum. İnanmalı mıyım?" Bu okulda her şey ne kadar çabuk ve yanlış yayılıyordu?

"Neden bu kadar takıldım Taeyon senin eski sevgilin miydi?"
"Hayır."
"O zaman seni ilgilendiren bir şey yok. Şimdi beni rahat bırakır mısın? Çalışmam gereken bir ton konu var da." Chanyeol gittiğinde sırıtarak arkama yaşlandım o sıraa mesaj geldi.

Unicorn:Baek biz geldik, kantindeyiz. Sen neredesin?

Me:Kütüphanedeyim geliyorum.

Kütüphaneden çıkıp bizimkilerin yanına gittim.

"Baek eğer açsan kendine ve bana birer tost alabilirsin." Masaya daha yeni oturmuştum ki Kai benden yemek istemişti.

"Sen parayı verirsen neden olmasın."
"Aaa kuzen aramızda paranın lafı mı olacak?"
"Tamam tamam alıyorum. Siz bir şey ister misiniz?" Diyerek diğerlerine döndüm.

"Kanka bana bir tane kahve alsana kendime gelmem lazım." Dedi Sehun.

"Neden ki neyin var?" Lay ağzındaki lolipopu çıkartın sordu.

"Dur anlatma ben geleyim sonra anlat." Diyip koşarak kantin sırasına girdim.

Önümdeki Luhan'ı görünce keyfim kaçmıştı ama he!en toparlandım. Sıra Luhan'a gelmişti ama Luhan hala boşluğa bakıyordu.

"Çocuğum ne vereyim sana ne istersin?"
"Sehun'u."

What dedin gülüm?

Ben ve Haru Amca şokla Luhan'a bakarken Luhan ne dediğini yeni anlamış olacak ki hemen kendini toparladı.

"Şey yani öyle demek istemedim... Im... Ben sadece düşüncelerimi... Offf. Amca bana şu çikolatadan verir misin?"

"Tabii büyür." Luhan arkasına dönünce benimle karşılaştı ve bir adım geriye gitti..

"B-Baekhyun."
"Luhan?"
"Baekhyun lütfen az önce olanları duymadığını söyle."
"Duydum." Korkuyla yüzüme baktı.
"Lütfen Baekhyun bunları kimseye söyleme."
"Elindeki çikolatayı verirsen söylemem."
"Gerçekten mi?"
"Evet."
"Tamam al." Çikolatayı elinden aldım.
"Teşekkürler."
"Ben teşekkür ederim." Luhan'ın söylediği şey yanlış değildi. Belki de o an Sehun'u düşünüyordu ve konuşunca ağzından kaçmıştı. Peki öyleyse Luhan Sehun'u neden düşünüyordu?

"Evladım sen ne istersin?" Haru Amca konuştuğunda düşüncelerimden sıyrıldım.

"2 tost,1 kahve." Haru amca tostları ısıtıp ve kahveyi doldurup bana verdi.

"Afiyet olsun."
"Sana da... Ay pardon kolay gelsin diyecektim." Şirince gülümseyip bizimkilerin yanına koştum.

"Hadi Sehun anlat." Masaya gelip oturduğumda herkes Sehun'a baktı.

"Şimdi şöyle oldu. Ben dün Baekletden erken çıktım ya bizim evin sokağının başında Luhan'la karşılaştım. Çok düşünceli görünüyordu. İşte biraz atıştık. Sonra ona kafede olanları sordum. Araya laf koyup soruma cevap vermeden gitti. Galiba o da bir şeylerin farkında."

"Neylerin farkında?" Dur sordu Xiu.
"Bakın eve gidince çok düşündüm ve araştırdım." Diyerek durakladı.
"Oğlum heyecan vermesene Acun musun sen hadi söyle." Dedi Kai sabırsızca.

"Ruh İkizi olayını ve belirtilerini araştırdım ve benle Luhan yani biz..."
"Siz?" Dedik aynı anda.

"Ruh ikizi olabiliriz." Masaya bir sessizlik çöktü. Bu sessizliği Kai'nin kahkahası bozdu.

"Sehun saçmalama ahahah. Nasıl böyle bir şey olabilir? Ahhahaha karnım ağrıdı." Kai sonunda sustuğunda Lay konuşmaya başladı.

"Sehun yani öyle olan bir tek sen değildin. Tao hyung da öyle olmuştu ama o böyle bir şey söylemedi." Lay konuşmasını bitirdiğinde hepimizin telefonuna bildirim geldi.

                     Çin ve Kore arası communucation

Panda hyung:Çocuklar Ruh İkizimi buldum.

_____________________________**________________________

Ayy sonunda bitti. 2 saattir yazmak için uğraşıyorum ve taslaktaki bölümler bitti o yüzden diğer bölümün gelmesi biraz uzun sürebilir ama en kısa zamanda gelecek.

Bir de aklımda çok güzel şeyler var ama yazıya dökemiyorum. Onları dökebilsem daha eğlenceli bölümler gelecekle.

. Bir de okullar açılınca tabletini alacaklar o yüzden diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum belki okuldan önce bir tane daha atarım. O da olmadı okul açılınca bir şekilde atarım(tableti gizliden alarak falan ehehe.) O yüzden bu kitabı unutmayiiiiiiiinn.

SEVİLİYORSUNUZZZ😚😚😚

550 Kelime.

RUH İKİZİM•ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin