kitabına döndü.
"Evet gidip onu evden getirelim." Dedi Xiumin.
"Ben gelemem daha biyoloji var, matematik var. Var da var." Sehun bu sefer kafasını kaldırmadan konu
"O zaman Xiu ve Baek Kai'yi almaya gitsin. Biz de çalışmaya devam edelim." Dedi Sehun.*.
Kai'yi kütüphanede
"Hoşbulduk Kim teyze."" Benim gamzeli oğluşum da gelmiş." Teyzem beni es geçip Lay'ın yanaklarını sıkmaya başladı.
Beni es gecmişti. Beni beni Baek'ini.
"Ya teyze senin öz yeğenim benim. O değil." Dedim çirkefçe.
"Benim küçük Baek'im de gelmiş." Teyzem bu sefer Lay'i bırakıp benim yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Kim teyze Jongin odasında mı?"
"Evet, 1 haftadır oradan çıkmadı. Birkaç şey anlattı ama." Teyzem üzgün bir şekilde söyleyince ona kıyamadım, sevinçle konuştum.
"Merak etme teyzoş. Biz şimdi onu odasından çıkarırız." Lay'ın elinden tutup Kai'nin odasına gittim.
"DESTUR! PADİŞAH BAEKHYUNMECİD VE YARDIMCISI LAYMECİD GELMİŞTİR!" Diye bağırarak odaya daldım. Kai oturduğu yerden sıçradı.
"Ne bağırıyorsun be?!"
"Hiiiç öylesine." Dedim.
"Nasıl öylesine Baekhyun? Niye geldiniz?"
"Niye mi geldik? İstemiyorsan gidebiliriz." Dedi Lay.
"Hayır, öyle demek istemedim. Sadece... Offf ağzımdan kaçtı işte."
"Şaka yaptım zaten." Lay kıkırdayıp Kai'nin yatağına oturdu, ben de yanına kuruldum.
"Eee?"
"Ne ee?"
"Niye geldiniz? Ciddi soruyorum."
"Seni özledik."
"Ben sizi hiç özlemedim."
"Ama bu sefer cidden gideriz bak." Dedim.
"Şaka lan şaka gül diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM•ChanBaek•
FanfictionByun Baekhyun yaptığı hiçbir şeyden zevk alamıyordu. Bunun sebebi Ruh İkizini bulmak istememesiydi.