Chanyeol ve çetesi sınıfa girdikten sonra hepimizin keyfi kaçtığı için konuşmayı kestik.
"Ana kuzusu yoksa annen teneffüste dışarı çıkmana da mı izin vermiyor?" Bu çocuk iki de bir benim annem hakkında neden bilip bilmeden konuşuyor?
"Chan karışma şunlara." Suho bunu söyleyince hepsi yerine oturdu.
"Baek bu şerefsizin annen hakkında konuşması kalbini kırmıyor değil mi?" Kai kulağıma fısıldadı.
"Yok be benim kalbim buna kırılacaksa bu kalp yaşamasın."(y/n: Baek'in minnoş kalbine bunları nasıl yaptım?)
O sırada yanımıza bir kız geldi.
"Ah! Merhaba ben Taeyon. Baekhyun biraz konuşabilir miyiz?"
"T-Tabi" Ben kızın arkasından yürürken bizimkilerin gülme seslerini duyuyordum.Sınıf kapısının önüne gelince durup bana döndü.
"Şey Baekhyun ben senden hoşlanıyorum."
What dedin gülüm.
"Taeyon. Daha okula geleli 1 saat olmadı."
"İlla zaman geçmesi mı gerekiyor?"
"Taeyon ben senden hoşlanmıyorum. Yani iyi kız gibi görünüyorsun ama olmaz."
"Peki Baek."Ben az önce ne yaşadım?
Az önceki konuşmayı kafamdan silerek bizimkilerin yanına geri döndüm.
"Baekhyun şu sana bakıyor." Sehun kafasıyla Chanyeol'u gösterince oraya baktım ve Chanyeol'un derin bakışlarıyla karşılaştım. Ona dil çıkarttım. Bunu görünce Taeyon'a sert bakışlar attı. Neden? Yani bana ne ama galiba Taeyon onun eski sevgilisiydi ve benim yanımda görünce sinirlenmişti. Yine zehir gibiyim ehehe.
"Günaydın çocuklar." İçeriye girin hocayla düşüncelerimden sıyrıldım.
"Günaydın." Dedik koro gibi.
"Oturabilirsiniz." Sonra bana baktı.
"Aranıza yeni biri katılmış umarım onunla iyi arkadaşlıklar kurarsınız."Lucas hoca bana son kez bakıp ismini anlamadığım bir şair hakkında bilgi vererek derse başlamıştı. Ben pür dikkat dersi dinlerken telefonumun titremesiyle dikkatim dağıldı.
Sincap Xiu sizi "OKUL KONSEYİ" adlı gruba ekledi
Sincap Xiu "Ayıcık" kişisini ekledi
Sincap Xiu "Unicorn" kişisini eklediSincap Xiu "Baş Belası" kişisini ekledi
Ayıcık: Bu ne amk.
Unicorn: Amk bu ne.
Baş Belası: Ne bu Amk.
Me: Amk bu ne.
Sincap Xiu: Ne ne amk.
Me: Bu grup ne?
Sincap Xiu: Dersler için açmıştım.
Baş Belası kişisi grubun adını "Dedikodu Time"olarak değiştirdi
Baş Belası: Biz bu grupta dersler hakkında konuşmayın.
Unicorn: Haklı.
Ayıcık: Hoca bu tarafa bakıyor kapatın.
Kai'nin yazdığı şeyle hepimiz dersle ilgileniyormuşuz gibi yaptık. Zil çaldığında kantine inmeye karar verdik."Ben acıktım kendime tost alıcam. Sizde kendinize alıyorsanız alın." Deyip uzaklaştı Kai.
"Kai'nin midesinde kara delik mi var daha iki saat önce kahvaltı yaptı." Diyen Lay'a hepimiz hak verdik.
"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN AYI!" D.O'nun bağırışlarıyla hepimiz onlara baktık. Bakar bakmaz kahkaha atmaya başladık. Kai elindeki meyve suyunun neredeyse hepsini D.O'nun üstüne dökmüştü.
"İğığığı." Arka Sokaklar dizisindeki Mesut Komiser gülüşü yapan Kai'yi duyunca hepimiz kopmuştuk.
"Özür dileyeceğine bir de gülüyor oruspu çocuğu." D.O bunu söylediğinde hepimiz susup onlara doğru yürümüştük. Kai annesine küfür edenin belasını sikerdi. Biz onların yanına gelince diğer şerefsizler de gelmişti.
"S-Sen az önce anneme küfür mü ettin?"
"Ettim n'apcan?" Sen şimdi naneyi yemedim mı?
"Siz çok fazla kaşınıyorsunuz." Dedi Xiumin.
"Gelin kaşıyın o zaman." Diyen Chen'le hepimiz onlara doğru atak yaptık. Kai D.O'ya, Suho Lay'a, Sehun Luhan'a, Chen Xiumin'e doğru koştu. Bana da dev kalmıştı.Ben bu çocukla nasıl kavga edicim? Boyu Allahuekber dağlarına uzanıyordu.
Onunla göz göze gelince direkt onun arkasına kaçıp sırtına atladım. Bir elimle kantinin tezgahının üstünde olan tostu alıp onun suratına yapıştırdım. Yaptığım bu şeyle dengesini kaybetti ve ikimiz de yere kapaklandık. Debelenmeye yerde devam ederken içime Cüneyt Arkın kaçmış gibiydi. Ben ayağa kalkıp yerde yatan deve tekme atmaya başladım. Sen bana annemden bahsetmiştim dimi. Aklıma gelenlerle daha sert vurmaya başladım. Birden ayağa kalkınca afalladım. O da afallamamı fırsat bilip yüzüme yumruk geçirdi. Sonra geriye doğru gitti. Ben daha ne olduğunu anlamadan Sehun gelip kolumu tuttu.
________________________________**______________________
Ben çok yoruldum bugün onyüzden kısa oldu.
575 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM•ChanBaek•
Fiksi PenggemarByun Baekhyun yaptığı hiçbir şeyden zevk alamıyordu. Bunun sebebi Ruh İkizini bulmak istememesiydi.