1

2K 123 240
                                    

Öncelikle cümleten Selamlar

Yeni bir fic ve yine Hyunbin .

Uke her zaman ki gibi Changbin ,Seme Hyunjin

Bolca seks içerir fic ,yaşı küçük ya da etkilenenler okumasan.

Yazım hataları ,anlatım bozuklukları ola bilir çünkü ben Türk değilim.Yada siz tdk değulsiniz.

Kim beni sevmiyorsa engellesin ve yorumlarda saçmalamasın

Yan ship seçdim : jeongsung ,chanlix ve 2min

Neyse, çok konuştum jkjhh

İyi okumalar bebeklerim 😽💕

######

Yıl 2021:

"Sahne için son 3 dakika"

Görevlinin yüksek sesiyle oturduğu sandalyede irkildi Changbin,telefonuyla ilgilendiği için iyice dalmıştı.

"Çocuklar hadi kalkın ,kıyafet ve makyajlarınız son kez kontrol edilsin"

Chan ellerini bir-birine vurarak ayağa kalkmış,diğerlerininde kalkması için hepsini uyarmıştı.

Changbin telefonunu makyaj aynasının önüne bırakırken ,makyöz yanına yaklaşmış,yüzüne bir kaç fırça darbesi almıştı.

"Back door çok sevilecek ,ben eminim buna"

Hepsi kulaklığını takan Hyunjin'i onaylarken,Changbin görevliden mikrofonunu almıştı.

"Sahne zamanı çocuklar"

Chan önden giderken, diğerleri onu takip etmeye başlamıştı.
Sahneye çıktıkları anda etrafı fanların çığlık sesleri kaplarken,Changbin aniden paniklemişdi.

Her zaman mı bu kadar insan olurdu ?
Ya bu gün mü çoktu

"Ya şarkıyı ,dansı unutursam "
Diye geçirdi içinden ,o anda parmaklarına dolanan parmaklarla yan tarafına döndü.
Han Jisung grubun bir diğer rapper'i tam yanında durmuşdu.

Demek ki Changbin'in yüz ifadelerinden paniklediğini anlamış ,onu sakinleşdirmek için gelmişdi.
Minnetle ona baktı Changbin ,azda olsa rahatlamıştı.

"Rahatla hyung,ben yanındayım"

Kulağına fısıldanan cümleyle başını salladı,Jisung sayesinde daha iyiydi .
Önce "Stay"leri selamladılar ,sonra bir kaç saat şarkılarını söyleyip ,dans etdiler.
Fanlarla konuştular.

Şimdi çok daha iyi hiss ediyordu Changbin ve gülümsüyordu.

Sonunda konser bittiğinde havai fişeklerin patlamasıyla ,hepsi koşarak kulise geçdiler .
Bazıları kulaklığını ve mikrofonunu çıkarırken ,bazıları koltuklara yayılmış bir şeyler içiyordu.

"Yorgunlukdan ölüyorum ,biri beni eve taşısın"

Hyunjin yalandan ölü takliti yaparken ,gülmeden edemedi Changbin
Hyunjin tam bir drama queen'di.

"Ben taşırım ,yeter ki sus Hyunjin"

Minho'nun uyarısıyla Hyunjin mızıldanmayı kesmiş ,şirince gülümsemişdi.
"Sen en iyi hyung'sun"

"Biz neyiz o zaman Hyunjin?"

Chan'ın kaşını kaldırarak changbinle kendisini göstermesiyle, dudaklarını büzdü hyunjin.

"Tam bir yalakasın Hyun"

Hyunjin koltuğun üstündeki yastığı Jisung'a fırlatırken ,Jisung gülmüş kulisden dışarıya kaçmıştı.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin