2-Taehyung ve Arkadaşları

1.7K 75 6
                                    

*

bu fıce hıc
bolum yazasım yok
+ on dort pov fıkrının
vıdeosu var bır de

*

Yazar'dan

Jimin saçlarını karıştırarak oturmuştu. "Tanrım ünlü iş adamı jeon jungkook senin üvey baban ve onu sevmiyorsun!" demişti şaşkınlıkla namjoon. Taehyung ise gözlerini devirerek "Sevmek zorunda değilim" demişti. Yoongi turuncu saçlarını taramış ve elindeki ayranı içmeye başlamıştı. "Sevmek zorunda değil çocuk hem şaşırıcak bir durumda yok" demişti jin. Yoongi ise ardından "Katılıyorum" demişti. Taehyung ayağa kalkarak "Neyse ben eve kaçar bay" demiş ve evin yolunu tutmuştu.

***

Yazar'dan

"Kardeşim gelicek" demişti jungkook yerine oturarak. Taehyung ise jungkook'un kucağına bakıp dudağını ısırmıştı kafasını sallayarak ve "Neden şuan o kucağa oturmak istiyorum?" diye içinden geçirmişti. Jungkook kahvesini yudumlayarak "İstersen oturabilirsin güzelim, kucağım hizmetinde." demişti. Taehyung ise göz devirerek "İğrençsin" demiş ve odasına çıkmıştı. Jungkook gülerek kahvesini yudumlamaya devam etmişti. Kapının çalmasıyla merry açarak "Hoşgeldiniz efendim" demiş ve geçirmişti. "Jon hoşgeldin" demişti jungkook gülümseyerek. Hyuna ise gülümseyerek "Merhaba baba!" demişti. Jungkook kızına sarılarak "Hoşgeldin kızım" demişti.

***

Yazar'dan

"Ne ona asla baba demem!" demişti taehyung. Hyuna ise iç çekerek "Üvey bile o senin baban jeon!" demişti. Taehyung ise "Benim soy adım jeon değil bi kere kim!" demişti. "Ona baba demelisin bana abla dediğin gibi" demişti hyuna. Taehyung iç çekerek "Peki!" demiş ve ikili aşağıya inmişti. "Geçin çocuklar sofraya" demişti jungkook gülümseyerek. Taehyung ise göz devirip oflayarak jungkook'un eğilip kafasını jungkook'a uzatarak "Peki baba!" demiş ve yerine oturmuştu.

*
ı love you
and me

*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin