*
merhaba fınal bolumuyle karsınızdayım 😔
*
* Üç yıl sonra *
Taehyung'dan
Her şey çok güzeldi, ailem ile birlikteydim. Gun ve luke flört gibi takılıyordu, hyuna ve mark nişanlanmış, jin ve namjoon hyung evlenmiş, yoongi ve jimin bi erkek çocuk sahibi olmuştu. Jungkook ile bende evlenmiştim tabi, bi kız çocuk sahibi olmuştuk. Kızımız chae çok uslu bi kızdı ve güzeldi. Sözümüzden asla çıkmazdı, amcalarından en çok hoseok'u seviyordu. Hoseok yanıma gelerek dokuz yaşındaki kızımı kucağına almış ve "Gel bakalım minik, oyun oynayalım" diyerek bahçeye çıkmışlardı. Hyuna yanıma gelip "Bu akşam evleniyoruz mark ile!!" demişti heyecanlı, heyecanlı. Gülerek saçını okşamış ve "Umarım hiç ayrılmasınız" demiştim.
***
Taehyung'dan
Düğüne bi saat kalmıştı. Jimin ve yoongi çifti oğulları ile içeri hızlıca girerek "Tanrım geç mi kaldık?!" demişti hızlı yoongi hyung. Gülerek "Hayır kalmadınız, daha bi saat var." demiştim. Yoongi kucağındaki oğlu dawn'ı bırakıp "Tanrım, şükür!" demişti. Jungkook onun bu haline gülerek, dawn'ı kucağına almıştı. Onlar konuşa, konuşa oturmuştu. Dawn, arabası ile jungkook'la oynuyordu. Chae yanıma gelerek "Babacığımmm max ile oynayabilir miyim?" demişti. Gülmüştüm, mark bir yıl önce işe alınan korumamızdı. Ve yirmi üç yaşında, bekar bi adamdı benim minnak kızım ise onla evleneceğini sanıyordu. "Tamam kızım, oyna" demiştim. Yanağıma öpücük kondurup, max'ın yanına gitmişti.
***
Yazar'dan
Düğünden sonra ekip, toplanmış ve içki içmeye başlamıştı. "Tanrım, sonunda evlendirler!" demişti yoongi gülerek. Kimin eşinin belini okşayıp, "Evet hayatım, sonunda evlendiler." demişti. Taehyung ise "Bana bakın fazla ses çıkarmayın ha" demişti hyuna ve mark'a bakıp, hoseok kahkaha atarak "Evet, ses istemiyoruz!" demişti. Hyuna hoseok'a yastık atıp "Sus sen, sap!" demişti. Hoseok ise göz devirip içkisini içmeye devam etmişti.
***
Yazar'dan
"Düğünde çok yoruldum ya" demişti jimin, bitkin bir sesle. Saat şuan gece yarısıydı. Jungkook ise gülerek "Ama değdi." demişti. Taehyung kafasını, eşinin omzuna bırakarak "Hm hm" demişti onaylayıcı ses tonuyla. "Fotoğraf çekinelim!" demişti birden yoongi. Herkes onaylamıştı. Taehyung kamerasını ayarlamıştı hoseok ise gülerek "Herkes “peynir“ desin!" demişti. Herkes dediği zaman, taehyung fotoğrafı çekip gülmüştü. Gun masum sesi ile, sevgilisi luke'nin elini bırakmıştı. "Hadi sarılalımm" demişti, herkes onaylayıp gülerek sarılmıştılar.
~
VE SON..
~
*
otobuste fınal bolumunu yazmak cok zordu
(dıp not:dershaneye gıdıyorum!😔)
ıyısıyle, kotusuyle fıcımızı bıtırdık
yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın gorusmek uzere!!!
bolca kalp, benden sıze asklarımm 💗💗💋💋*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Üvey Babam ve Ben..;) semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı!