*
ofof
cokkotuyum
*Yazar'dan
Sabah olduğu zaman uyanan taehyung boğaz ağrısı ile öksürmüştü. Jungkook uyanarak bebeğinin saçlarını öpmüş ve "Günaydın bebeğim" demişti. Taehyung ise "Günaydın jungkook-ah" demişti. Jungkook dünkü olay yüzünden sırtarak taehyung'u öpmüştü. Taehyung ise jungkook'un bacağına bacağını atıp kafasını geriye iterek inlemişti. "Ahh jungkook hmm" demişti. Jungkook ise bebeğinin bacağını okşayarak "Yavrum benim kalk hadi" demişti. Taehyung yatağa sürtünerek "Ah peki jungkook-ah" demişti.
***
Yazar'dan
Taehyung portakal suyunu içerek "Bir daha ağzıma alabilir miyim jungkook lütfen" demişti. Jungkook taehyung'un alnını öperek "Boğazın ağrıyor bebeğim daha sonra" demişti. Taehyung sandalyeye sürtünerek inlemişti. Jungkook ise "Böyle yapmaya devam edersen ceza alırsın güzelim" demişti. Taehyung ayağını jungkook'un varlığına yerleştirip okşayınca jungkook indirip "Ah taehyung bebeğim bu akşam cezalısın" demişti. "Şirkete gelicem" demiş ve göz kırpmıştı taehyung.
***
Yazar'dan
Şirkette gelen taehyung jungkook'un kucağına oturarak "Ah jungkook ıhm" demişti. Jungkook taehyung'un bacak arasını tutarak "Sürtünme bebeğim" demişti. Taehyung ona ihtiyaç dolu gözleri ile bakarak "Jungkook-ah" demişti tekrardan sürtünerek. Jungkook taehyung'u kucağına alıp odasındaki ikinci odaya götürerek yatırmıştı. Taehyung'un kalçasına sinirle vuran jungkook "Rahat durucaktın bebeğim soyun" demişti.
**
Yazar'dan
Taehyung kalça ağrısı ile uyanıp jungkook'a sürtünmüştü. Jungkook taehyung'u tutarak "Rahat dur bebeğim" demişti derin sesi ile taehyung inleyerek "Jungkook.." demişti. Varlığını taehyung'un kalça deliğine konumlandıran jungkook yarım ağız sırtarak "Bebeğim?" demişti.
***
Yazar'dan
Jungkook'un odasına giden ikili jungkook'un yatağına yatmıştı. Taehyung oturarak "Jungkook kalçam ağrıyor" demişti. Jungkook bebeğinin kalçasını okşayarak "Bugünki cezan daha bitmedi bebeğim, soyun ve babacağını o sıcak ağzına al" demişti. Taehyung gülümseyerek soyunup, jungkook'un varlığını ağzına almıştı. Jungkook taehyung'un saçlarını tutarak kendisine bastırıyordu "Ah evet bebeğim bu devam et" demişti. Taehyung dolu gözleri ile jungkook'a bakarak devam etmeye başlamıştı. "Jungkook bu çok fazla ıhm" demişti taehyung. Jungkook aldırış etmeyip "Hepsini al bebeğim, ah evet böyle" demişti. Taehyung inleyerek "Ihm jungkook ah" demişti. Jungkook taehyung'un kullağına fısıldayarak "Babacığı memnun et ki oda seni etsin" demişti. Taehyung sırtarak varlığın hepsini kompilen ağzına almıştı. "Oh böyle evet bebeğim, devam et" demişti jungkook.
***
Yazar'dan
"Jungkook yo-yoruldum ah jungkook ıhm" demişti taehyung. Jungkook yavaşça küçük delikten çıkarak tekrar hızlı bir şekilde girmişti. "Ah jungkook ıhm" demişti taehyung acıyla. Jungkook üç parmağını birden göndererek "Evet bebeğim bu" demişti. Taehyung acıyla inleyip jungkook'un sırtına tırnaklarını geçiriyordu. "Ah jungkook yavaşla ıhm" demişti. Jungkook biraz daha hızlanarak "Oh bu bebeğim müthiş" demişti gülerek. Yavaşça delikten çıktıktan sonra çocuğun dağılmış saçlarını kullak arkasına yerleştirerek "Bebeğim benim" demiş ve taehyung'u öpmüştü. "Jungkook kalçam çok acıyor lütfen.." demişti. Jungkook merakla "Lütfen?" diye sorduğu zaman "Lütfen em" demişti. Jungkook memnuniyetle sırtıp "Arkanı dön bebeğim" demişti. Taehyung arkasını dönerek "Yalla ve em, ısır jungkook deliğim senin ah" demişti.
*
smutsmutamut
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Üvey Babam ve Ben..;) semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı!