8-Eğlence ve Kim Taehyung?

786 26 8
                                    

*
oynar el ogluyla;
calar alı cabbar..
*

ertesi gün

Yazar'dan

Sabah erkenden uyanan taehyung üstünü giyinerek okula gitmişti. Ekibini arka bahçenin oraya toplayarak "JEON JUNGKOOK'LA SEVGİLİ OLDUK!!" diye bağırmıştı. Yoongi kullaklarını kapatarak "Allah'ın belası bağırma!" demişti. Hoseok ise "Sen ateist değil miydin amk" demişti. Namjoon ise "İşine gelince müslüman işin gelmeyince ateist oluyor oruspu çocuğu!" demişti. Jin ise "Çok günah!" demişti. Jimin taehyung'a sarılarak "Tebrikler!" demişti. Yoongi mandalinasını yiyerek "Tebrikler al!" diyerek mandalinasının bir tanesini taehyung'a atmıştı. Taehyung yakalayarak yemeye başlamıştı jimin ile. Ders bittiminde herkes yoongi'nin evine gelmişti "Allah'ın belası bu evin hali ne?" demişti hoseok eve göz atarak. Taehyung ise panikle "Sussun! Jungkook arıyor" diyerek telefonu açmıştı.

*
Jjk; Bebeğim nerdesin?

Kth; Yoongi'nin evindeyim, sen?

Jjk; Şirketteyim gelirim birazdan seni almamı ister misin?

Kth; Yok gerek yok sağol

*

Yazar'dan

Taehyung telefonu kapatarak "Parti başlasın!" demiş ve koltuktaki yastığı jin'e atmıştı. Jin taehyung'un attığı yastığı taehyung'a fırlatmış ve ikiside gülerek yastık savaşı yapmaya başlamıştı. Yemek bittikten sonra flim izleyen ekip evlerine dağılmıştı. Jungkook göğsüne uzanmış çocuğun saçlarını seviyordu. Bir bacağını kendi bacağının üstüne atmış olan jungkook şarabını içiyordu diğer eli ile'de çocuğun saçlarını karışırıyordu. Taehyung jungkook'un bir bacağına elini koyarak jungkook'un yüzüne dahada yaklaşmıştı. "Jungkook-ah" demişti. Jungkook şarabını masaya bırakarak "Söyle bebeğim" demişti taehyung beklenmeyen bir hareketle jungkook'un dudaklarını öperek "Hmm" demişti. Jungkook taehyung'un bacağını okşayarak "Rahat dur bebeğim senin için hiç iyi olmaz" demişti. Taehyung baygın bakışları ile kafa sallamış ve odasına çıkmıştı.

***

Yazar'dan

"Yemek hazır bebeğim" demişti. Taehyung jungkook'a aşağıdan bakarak dudaklarını yalamıştı. "Güzelim kalk hadi yemeğini ye" demişti. Taehyung biraz daha ayaklanıp jungkook'un kucağına çıkarak "Yemeğim burda" demişti. Jungkook anlamsız bakışlar ile "Ne?" demişti. Taehyung jungkook'un varlığını gösterip alt dudağını ısırmıştı. Jungkook ise derin bir nefes vererek "Arsızlaşma güzelim hadi yemeğe" demişti. İkili yemek masasına oturarak yemeklerini yemeye başlamışlardı. Yemek fastı bittikten sonra herkes kendi odalarına dağılmıştı.

*
bb askolar
*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin