*
noluo.
**Ertesi Sabah*
Yazar'dan
Jungkook takımını giyerek aşağıya inmişti. Taehyung'un yanağını öperek "Geç kalıcam sonra konuşuruz" diyerek çıkmıştı. Ofise gelen jungkook yerine oturarak asistanının gelmesini beklemeye başlamıştı. Mina eğilerek içeri girmiş ve "Günaydın bay jeon dosyalar" demişti. Jungkook bir şey demeden dosyaları incelemeye koyulmuştu. Dosyalar bitince "Tamam çıkabilirsin" demiş ve arkasına yaslanmıştı jungkook. Mina eğilerek "Peki" demiş ve odadan çıkmıştı.
***
Yazar'dan
Taehyung bahçedeki çiçekleri sulayıp derin bir iç çekerek oturmuştu. "Maya kahve hazırlar mısın?" demişti gülümseyerek. Maya eğilip "Tabi efendim" diyerek mutfağa geçmişti. Kahve hazır olduğu zaman taehyung'a verip geri işlerinin başına dönmüştü. Taehyung kahvesini içerek kitabını okumaya başlamıştı. Jimin taehyung'un yanına oturarak "Merhaba taehyung" demişti. Taehyung kitabını bırakarak "Selam jimin" demişti samimiyetle jimin merakla "Kitap mı okuyorsun?" demişti. Taehyung kafasını sallayarak "Evet" demişti.
***
Yazar'dan
Jungkook evine gelmiş ve oturmuştu. Taehyung jungkook'un yanına oturarak "Hoşgeldin" demiş ve öpmüştü. Jungkook'da gülümseyerek "Hoşbuldum aşkım" demişti taehyung'u daha dün maviye boyattığı saçlarından öperek "Çok mu saç boyuyorsun zarar hayatım" demişti jungkook. Taehyung ise "Bir şey olmaz" demişti. Jungkook ise taehyung'un karnını gıdıklayarak "Nasıl bir şey olmaz bebek" demişti. Taehyung gülerek "Yah jungkook dur!" demişti. Bir kaç dakika sonra çift yemek yemiş ve yataklarına yatmıştılar taehyung gülümseyerek "Jen ve lisa yarın fransa'dan dönüyorlarmış" demişti taehyung. Jungkook ise "Ne güzel" demişti.
***
Yazar'dan
"Bizim bir bebeğimiz olmicak jen! Anladın mı olmayacak!" demişti lisa. Jennie ise ağlayarak "Bu saatten sonra zaten istesek'de olmaz be lisam.." demişti.
*
(jungkook'un asistanı)
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Üvey Babam ve Ben..;) semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı!