19-Yalanlar ve Şaraplar

216 12 0
                                    

*

selamselam

*

Gun'dan

"Sen beni aldattın!" demiştim iğrenerek. Yüzü, kokusu bile midemi bulandırıyordu. Flora gülerek "Özür dilerim gun, bize bir şans daha ver" demişti. Elimi çekerek "Dokunma bana, iğreniyorum senden defol git." demiştim kalın ve sinirli sesimle. Yüzsüz gibi buraya gelmişti ve, ben onu gurursuz gibi affetmeyecektim. "Seni gebertmemi istemiyorsan, siktir git!" demiştim daha fazla sinirlenerek. Flora ise "Peki" demiş ve gitmişti. O gitmişti, ben yıkılmıştım. Tekrardan..

***

Yazar'dan

Gun odasına çıkmış ve ağlamaya başlamıştı. Şarabını içerek "Neden bunu bize yaptın güzelim?" demişti sessizce. Telefonunu alarak, eski fotoğraflarına bakmıştı flora ile olan. "Biz çok güzeldik.." demişti, "Sevgisizliğine bir kalp verdim, ben senin." demişti gun, konuşucak hali, yürüyecek mecali, derdine çare olucak dermanı yoktu. Kalbini tuttu ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Başını tuttu, "Ben naptım sana, seni sevmek dışında sana naptım be güzel kızım" demişti ağlayarak, kalbi acıyordu, gözleride ağladığından dolayı acıyordu, ama kalbi kadar ağrımıyordu. "Özür dilerim sana öyle davrandığım, öyle dediğim için benim sarı saçlı bebeğim.." demişti. Gun'un canı acıyordu, duşa girip rahat bir duş almıştı. Aşağıya inerek oturmuş suyunu yudumluyordu. Kapının çalmasıyla açmıştı. İçeriye luke girip oturmuştu. Gun'da "Hoşgeldin" demiş ve geniş koltuklara oturmuştu. Luke bardağa suyu koyup, oturduğu tekli koltuğa oturmuştu. "Hoşbuldum" demişti suyu içerek. Ve gun'u izlemeye başlamıştı. Kızaran gözleri, bem beyaz teni çok gun'u çok tatlı yapıyordu. Onu öpmek, kucağına alıp, saçlarını severek öpücükler koymak istemişti.

***

Yazar'dan

"Selam beyler" demişti, taehyung içeri girerek. "Selam" demişti gun ağlamaktan kısılan sesi ile, jungkook kuzeninin omzuna dokunarak "İyi misin?" diye sormuştu, gun ise "İyiyim.." demişti sessizce jungkook'un elini tutmuştu. Jungkook ise uzatmak istemediği için "Tamam" diyip, oturmuştu. Taehyung jungkook'un elini tutup oynuyordu, mark kendi işlerini halletmek adına odaya çıkmıştı, hyuna bir şeyler izliyordu, luke kendi evine gitmişti, gun'da uyumaya..

*

baybay!💞

(yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen 🥺💗)

*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin