10-Jeon=Joon

511 18 4
                                    

*
sıkıldım bunaldım
tafralardan ask lazım
ask lazım sevmeye
yurek lazım
gunlerce gulmek lazım

*

Bir kaç hafta sonra

Taehyung'dan

Sabah kalkar kalmaz elimi yüzümü yıkayarak üzerimi giydim. Hyuna ve amcam bir kaç gün önce gitmiştiler. Kapının çalması ile jolia'yı içeriye alıp sarılmıştım. "Hoş geldin kuzen" demiştim gülümseyerek. Oda bana bakıp gülümsemiş ve "Hoşbuldum canım" demişti.

***

Jungkook'dan

Duş alıp giyindikten sonra jolia ile biraz sohbet etmiştim. Kahvaltımızı biraz önce yapmıştık. "Görmeyeli yakışıklı olmuşsun jeon" demişti. Sahte gülümsemele "teşekkür" etmiştim. Taehyung koluma dolanarak "Bir şeyler izleyelim" diyip flim açmıştı. Jolia mini şortunu biraz daha çekerek oturmuştu inleyerek bu kız cidden salağın tekiydi. Flim bittikten sonra kendi evine geçmişti. Taehyung ise odaya çıkıp beklememi söylemişti.

***

Yazar'dan

Taehyung mini şortunu giyerek aşağıya inmişti. Koltuğa geri oturan taehyung arkasına yaslanarak kafasını jungkook'un omzuna yerleştirmişti. Jungkook bir elini taehyung'un bacağına atıp okşamaya başlamıştı. Taehyung ise jungkook'un parmaklarını inceleyerek dudağını ısırmıştı. Jungkook taehyung'un saçlarını öperek "Napalım bebeğim?" demişti. Taehyung ise "Sevişelim?" demişti.

***

Yazar'dan

Jungkook taehyung'un saçlarını karıştırarak "Yeterli bu kadar bebeğim" demiş ve taehyung ile duşa girmişti. Yemeklerini yiyen ikili yoongi'lerin evine gitmişti. "Hoşgeldiniz" demişti yoongi. Taehyung ise gülümseyerek "Hoşbulduk" demiş ve içeri girmiştiler. Namjoon jungkook'un elini sıkarak "Hoşgeldin jeon" demişti. Jungkook ise memnun bir gülüşmeyle "Hoşbuldum joon" demişti.

*
elınden tutmak lazım
soz lazım soz lazım
yepyenı bır tat lazım
denızler boyunca uzanan
kumlarda yatmak lazım
*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin