12-Uyku

344 17 0
                                    

*
noluyo noluyo
*

Bir hafta sonra

Yazar'dan

Taehyung jungkook'un kıravatını düzenleyerek "Güzel" demişti. Jungkook sevgilisinin dudağını öperek "Toplantıdan sonra gelicem" demişti. Taehyung başını sallayarak onaylamıştı sadece. Aşağıya inen çift yemeklerini yemişti.

***

Yazar'dan

"Olm sıkıldım ya" demişti jimin oflayarak hoseok ise suyunu içerek "Bende" demişti. Namjoon mısırlarını yemiş ve "Napalım?" diye sormuştu. Jimin ise "Bilmem" demişti hoseok ise ayağa kalkıp "Uykum var uyucam" demişti jimin "Tamam" demişti. Hoseok odaya girip yatıp uyumuştu.

***

Yazar'dan

Hyuna ilaçlarını içerek "Off başım çatlıyor" demişti. Jon ise "Ammada ağladın ha yat zıbar" demişti kahvesini içerek. Hyuna ise "Tamam" diyerek odasına çıkıp yatmıştı. Jon ise kahvesini bitirdikten sonra kendine yemek hazırlamaya başlamıştı.

***

Yazar'dan

"Yoongi bütün cips paketini yedin amına koyim" demişti jin kolasını içerek. Hyunjin ise "Ağır depresyonda" demişti gülerek. Yoongi biten paketi masaya atıp "Ofof" demişti. Jin ise "Kalk uyu kendine gel amına koyim." demişti ciddi sesi ile. Hyunjin sigarasını içerek "Jin haklı yoon" demişti yoongi ise ayağa kalkarak "Peki" demiş ve yatmaya gitmişti.

***

Yazar'dan

"Bebeğim ben geldim" demişti jungkook içeri girerek. Taehyung odasından çıkarak "Hoşgeldin aşkım" demiş ve jungkook'un yanağını öpmüştü. "Bu etek ne böyle?" demişti jungkook beyaz eteğe göz gezdirerek taehyung ise omuz silkip "Hiç" demişti. Çift koltuklarına oturarak bir şeyler izlemeye başlamışlardı.

*
alın sıze bolumm
*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin