*
merhaba
*İki ay sonra
Yazar'dan
Taehyung çantasını alarak okula gitmişti ve sırasına oturmuştu. Melly denen kız yanına oturarak "Merhaba taehyung" demişti el sallayarak taehyung ise göz devirerek "Merhaba" demişti istemsizce. Melly aldırış etmeyip eşyalarını sıraya koymuştu. Hoca geldiği zaman herkes ayağa kalkıp oturmuştu. Teneffüste ekip aşağıya inerek her zaman ki yerine oturmuştu. Namjoon sıkıca nefes verip "Yoruldum" demişti suyundan bi yudum alıp. Jimin ise bacaklarını üst üste atarak "Bende öyle" demişti elindeki topu havaya atıp yoongi ise tostunu yiyerek "Mark geliyor" demişti hoseok'a bakıp. Hoseok ise içtiği su heyecandan boğazına kaçtığından dolayı öksürmeye başlamıştı. Taehyung arkadaşının sırtına vurarak "İyi misin?" demişti hoseok kafasını sallayarak "İyiyim, iyiyim" demişti. Mark jimin'in yanına oturarak herkese selam vermişti. Melly abisi mark'ın yanına oturarak "Merhaba taehyung ve diğerleri" demişti. Taehyung göz devirerek sessizce "Bıktım" demişti. Namjoon duyduğu şey ile sessizce "Bende öyle" demişti. Jin sahte neşesi ile "Sana da merhaba canım" demişti ayıp olmasın niyetli ile.
***
Yazar'dan
"Jessica neden böyle yapıyorsun?" demişti hyuna sinirle. Jessica ise derin nefes alarak "Ne, Ne mi yapıyorum?" demişti. Hyuna ise kafasını arkaya atarak nefes almıştı. "Böyle yapıyorsun bıkmış gibi davranıyorsun" demişti. Jessica ise bunun üzerine "Bıktım çünkü" demiş ve evden çıkarak ayrılmıştı. İki sene önceki kavgaları gibi. Jessica yine ve yine kaçmayı tercih etmişti.
***
Yazar'dan
Namjoon taehyung'un yanına oturarak "Taehyung.." demişti. Taehyung namjoon'a bakarak "Buyur hyung?" demişti merakla. "Jungkook'u seviyor musun?" diye sormuştu namjoon. Taehyung iç çekip "Evet.." demişti. Kapının arkasında onları dinleyen jungkook ise "Taehyung?" demişti.
*
baybay
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Üvey Babam ve Ben..;) semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı!