7-Çıkma Teklifi ve Jeon Jungkook?

902 37 5
                                    

*
uzun zaman oldu
demı arkadaslar?😎
*

Yazar'dan

"Babam ile iyi anlaşıyorsunuz taehyung?" demişti hyuna saçlarını tarayarak. Taehyung gülümsemiş ve çorabını giymişti. "Biyoloji sınavı var boş yapma" demiş ve aşağıya inmişti. Hyuna sofraya oturarak zeytininden yemiş ve portakal suyunu içmişti. Jungkook siyah takım elbisesini düzelterek aşağıya inmişti. Taehyung gördüğü manzara ile ağzı açık kalmıştı. Hyuna kardeşinin ağzını kapatarak göz kırpmıştı. Hyuna zeki bir kızdı anlayabiliyordu bazı şeyleri. Jungkook yerine oturarak "Günaydın" demişti çayından bir yudum alan jungkook. Taehyung ise utançla gülümseyip "Günaydın" demişti dün yaşanan utanç verici olayı unutamıyordu üvey babası jungkook onu dün öpmüştü dudaklarından. Taehyung dudaklarına dokunarak gülümsemiş sonra naptığının farkına varınca afallayarak yemeğine devam etmişti. Hyuna sırtarak "Baba bugün mardin'den arkadaşım sofya gelicek" demişti. Jungkook son lokmasını yutarak "Akşam mı?" demişti. Hyuna kafasını sallayarak "Evet akşam" demişti. Taehyung ayağa kalkarak "Size afiyet olsun" demişti ve odasına çıkmıştı. Sofya denen kızı sevmiyordu sofya jungkook'a karşı ilgiliydi. Hyuna kalkarak "Dersim erkene alındı ben çıktım" demiş ve evden ayrılmıştı. Jungkook taehyung'un odasına giderek taehyung'un yeni boyattığı sarı saçlarını karıştırmıştı. Jungkook yavaşça taehyung'un kullağına eğilerek "Bebeğim?" demişti. Taehyung lens taktığı için mavi olan gözlerini jungkook'a çevirmişti. "Bebeğim doldurma gözlerini" demişti jungkook taehyung'un yanağını öperek. Taehyung jungkook'un dizine kafasını koyarak kafasını sürtmüştü. Jungkook çocuğun sarı saçlarını biraz daha okşayıp öpmüştü.

***

Yazar'dan

Taehyung okuldan sonra eve geçerek yemek yemişti. Odasına çıktığı zaman hyuna "Kaç aldın?" demişti. Taehyung bitkin bir sesle "Yetmiş dört" demişti. Hyuna ise kafasını sallayarak "İyiyimiş" demiş ve rujunu sürerek odadan çıkmıştı. Taehyung çantasından annesinin fotoğrafını çıkartarak "Sanırım jeon olma vakti geldi ha anne?" demişti gülümseyerek.

***

Yazar'dan

Sofya salatasını yiyerek "Nasılsınız bay jeon?" demişti memiyetsiz gülüşü ile. Jungkook içkisinden bir yudum alarak "İyiyim sen canım?" demişti. Sofya gülümseyerek "Bende iyiyim efendim" demişti. Taehyung çatalını sertçe masaya koyarak ağzını silip "Afiyet olsun" demiş ve kalkmıştı. "Ben bir gidip bakayım moreli bozuk galiba" demişti jungkook ve ayağa kalkarak taehyung'un odasına yönelmişti. "Taehyung?" demişti odaya girerek. Taehyung lenslerini çıkarmış saçları ıslak bir şekilde banyo'dan çıkmıştı yarım havlusu ile.. Jungkook yutkunarak sarı saçlı çocuğun yanına gelmişti "İyi misin hayatım?" demişti. Taehyung ise "Ne istiyorsun jeon? Gitsene canının yanına!" demişti. Jungkook gülerek "Benim canım sensin bir tanem" diyerek taehyung'un saçlarını öpmüştü. "Ohh mis gibi kokuyor" demişti jungkook. Taehyung utanarak kafasını başka tarafa çevirmişti. "Bebeğim yapma böyle, özür dilerim" demişti. Taehyung ise utanarak "Jun-jungkook" demişti tiz sesi ile ve ellerini jungkook'un göğüslerine yerleştirmişti. Jungkook merakla "Bebeğim?" demişti anlamsız gözlerle. "Kucağına alır mısın lütfen?" demişti masum gözler ile havadan bakan taehyung. Jungkook ise yarım ağız sırtarak "Tabikide bebeğim" demişti. Taehyung'un yatağına oturmuştu jungkook, taehyung ise utana, utana jungkook'un kucağına yerleşmişti. Jungkook çocuğu kendine çekerek "Bebeğim.." demişti. Taehyung ise "Hm?" dediği zaman jungkook derin nefes alarak "Benimle çıkar mısın?" diye sorusunu yöneltmişti.

*
fıc yazmak ıstıyorum
ama ugrasmak ıstemıyorum
*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin