5-Taehyung ve Beom

996 41 0
                                    

*
merhaba bu fıcı
otuzda fınal yapmaya
karar verdım
*

Yazar'dan

Taehyung arkasına dönerek "Efendim?" demişti. Namjoon ise bir şey demeden oradan ayrılmıştı. Jungkook ise duyduğu şeyi bilmemezden gelerek "Napıyosun burda? Beom aşağıda seni bekliyor güzelim." demişti. Taehyung saçlarını karıştırarak "Ha doğru evet aşağıya inelim" demişti. Taehyung aşağıya jungkook ise çalışma odasına gitmişti.

***

Yazar'dan

"Nanny şu dosya'ya bakar mısın?" demişti asistanına karşı jungkook. Nanny dosya'ya bakarak "Efendim hisse kaybı yaşanabilir" demişti. Jungkook kafasını sallayarak suyunu içmişti. Bir kaç dakika sonra işleri biten jungkook masaya oturmuştu. Hyuna sinirle "Beom meraklısın galiba vermeye" demişti sırtarak. Jungkook ise derin bir nefes alarak "Hyuna" demişti kızana bakıp. Hyuna çatalındaki parçayı yiyerek "Efendim babacığım?" demişti. Jungkook suyunu içerek "Sesini çıkarma" demişti hyuna sessizce "Peki" demiş ve yemeğini yemeye devam etmişti. Taehyung yemeği bittiği zaman beom'u geçirerek yerine oturmuştu. Jungkook ayağa kalkıp "Ben odamdayım" demiş ve kendi odasına çıkmıştı. Hyuna şarabından bir yudum alarak "Sevmediğimi söylemiştim taehyung" demişti sinirle. Taehyung ise "Çocuğa kaba davranma hyun!" demişti. Jon şarabını bitirerek ayağa kalkıp "İyi geceler" diyerek odasına çıkmıştı. "Çocuk vermeye meraklı yalan mı?" demişti bu sefer kendinden emin bir şekilde hyuna. Taehyung ise içinden sabır çekerek odasına çıkmıştı. Kendi yatağına yatarak zorda olsa uyuyabilmişti. Hyuna ise bardağını sertçe masaya koyup kendi odasına yönelmişti. Lambasını kapatarak geceliklerini giymiş ve yatağına yatmıştı.

*
offf
*

Mirror | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin