*
Arkadaslar bazen cıdden anama sovdugunuzu hıssedıyorum..
*
Yazar'dan
Jin şaşkınlıkla ellerini ağzı ile kapatmış ve gözleri dolu bir şekilde etrafa bakmıştı. Jimin zıplayarak "EVET DE HYUNG!" diye bağırmıştı jungkook ise arkadaşlarının bu haline gülerek "HADİ EVET DEE" diye bağırmıştı. Jin ise namjoon'a bakarak "Evet" demişti namjoon sevdiği adama sarılarak "Seni çok seviyorum" diyerek fısıldamıştı. Jin'de gülerek "Bende öyle" demişti. Herkes evlerine dağıldıktan sonra derin bir uykuya dalmışlardı.
***
Yazar'dan
Jin kahvaltıyı hazırlayıp namjoon'u uyandırmıştı ve birlikte kahvaltı etmeye başlamışlardı. Yemek bittikten sonra masa'yı toplamış ve işlerinin başına geçmişlerdi. Namjoon çalan telefonu açıp konuşmaya başlamıştı. "Evet bay sim yarın ki toplantı 3:20'de" demiş ve telefonu kapatmıştı. Dosyalar ile ilgilenmeye devam etmişti. Bayan soyeon içeri gelerek "Efendim toplantının başlamasına beş dakika var" demişti. Namjoon kafasını dosyalardan kaldırarak "Tamam" demiş ve derin bir nefes vermişti.
***
Yazar'dan
Jeongguk derin bir nefes alarak kahvesini içmeye başladı kızgındı. Taehyung ile kavga etmişlerdi. Bayan somi içeri girerek "Bay sim yarın ki toplantının 4:30'a alınmasını söyledi" dedi. Jeongguk ise kafasını sallayarak "Tamam, çıkabilirsin." demişti damarlı elleri cebindeki sigara ve çakmağa ulaştı. Sigara dumanını içine çekerek geri verdi.
***
Yazar'dan
Taehyung kitabını okuduktan sonra kendisine meyve suyu hazırlamış ve onu içmeye başlamıştı. Sinirleri bozuktu. Jeongguk ile kavga etmişlerdi sonuçta ceketini giyip sahilin orda yürümeye başladı. Martılara simit verdi, kazlarla ilgilendi. En sonunda eve geçerek duş aldı ve uykuya daldı.
*
Umarım annem telefonumu almaz
dua edın almasın pls 😔🙏*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror | Taekook √
Fanfiction! TAMAMLANDI ! Üvey Babam ve Ben..;) semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı!