❗Duyuru 2 🤦❗

8.9K 481 117
                                    


Herkese tekrar merhaba. Yaklaşık 1 haftaya yakındır bazı sorunlar yaşıyorum. Annem 2 gün önce ameliyathaneye girdi çıktı şu an ona da bakmaya çalışıyorum. Tek başına bazı yerlerde hareket edemiyor. Moralim 2 gündür bozuktu ve bir de üstüne attığım bölümlere yeterince beğeni gelmeyince daha da bir bunalıma girdim. Evet farkındayım 500 oy baya baya fazla ama o anki kafayla atiğim bir sayıydı. Aslında olması gereken o rakam ama Maalesef burada sadece okuyup geçen okurlar da olduğu için bu sayıya ulaşmak pek mümkün olmuyor. Neyse onların da cani sağ olsun ne deyim yani. Dün atiğim duyuruda sonra bana birkaç okurum  hem normalden hem de profilindeki konuşmalar kısmına bazı mesajlar atmışlar. Güzel ve yüzümde tebessüm oluşturan mesajlar. Ha tabi bir de bölümlere yorum atanları unutmamak lazım. Gerçekten çok güzel ve beni mutlu eden şeylerdi bunlar. Hatta bir okurum art arda yorum yapmış. Beni gerçekten güldürdü. Hoşuma gitti yani. Neyse yine çok uzattım. Ani kararlar veren biriyimdir ve bir dediğim bir diğerini tutmaz genelde jdjdndksnsn Ben zaten burada bir gelecek vadetmiyordum kendime bunu unutmuşum sırf oy verenlerin hatırına ve tekrar yeni bölüm atmam için çabalayan okurlarım hatırına tekrar bölüm atmaya devam edeceğim.
Ben burada kimsenin kalbini kırmak incitmek istemem ama çok da bir şey istememiştim ya. Sadece oy vermeniz bu kadardı. Neyse vermediniz canınız sağ olsun en azından kitabımı okuyorsunuz diyorum ve duyuruyu burada kapatıyorum.


Ne zaman yeni bölüm gelecek diye soranlar için de 2 gün içinde gelir anneme de baktığım için belki biraz zorlanırım ama olsun sorun değil.

Seni Gördüm Rüyamda (Kitap Olmayı Hedefliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin