1. Bölüm

23.6K 977 746
                                    

                     ~Bölüm şarkımız
             (Sevemiyorum-Perdenin  
                       ardındakiler)

(Arkadaşlar artık bölümlerimi bir şarkı ile paylaşacağım. Bir müzik ile kitap okumak bana daha zevkli geldiği için size de şarkı önermeye geldim. Bölümleri buraya bıraktığım şarkıyla dinlemenizi tavsiye ediyorum😁)

" 'Eğer iki insanın kaderi birlikte yazılmışsa,

Yolları bir gün mutlaka kesişecektir.

İster birbirlerini bulmak için dünyayı dolaşsınlar,

İster birbirlerinden kaçmak için saklansınlar,

Kaderde varsa mutlaka karşılaşırlar...' Ne güzel demiş değil mi? " dedi Meryem yanındaki kitabın ilk sayfasını açarken.

Yüzümü güneşli gökyüzünden çekip Meryem'e odakladım ve yüzümdeki tebessüm ile "Kim demiş?" Diye sordum.

Meryem yeni başladığı kitabın kapağını kapatıp çimenlerin üzerine yavaşca koydu ve geriye doğru yaslanarak kendini çimenlerin üzerine attı ardından ellerini başının arkasına sabitleyip yastık yaparak yüzünü bana döndü ve "Bilmem... Adını vermek istemeyen bir yazar. " dedi gülümseyerek.

Gözlerimi Meryem'den çekip güttüğüm keçilerime odakladım ve "Yine hangi kitaba başladın?" diye sordum.

Meryem "Daha başlamadım ama çok güzel bir kitaba benziyor. Romantik bir kitap." dedi heyecanla daha sonra derin bir nefes alıp verirken "Kitaptaki başroller birbirlerini hiç tahmin edemeyeceği bir şekilde karşılaşıyorlarmış. Açıkçası merak ettim ben de." dedi. Meraklı gözüküyordu.

Gözlerimi beyaz keçilerimden çekip ben de Meryem gibi sırtımı çimenlerin üzerine yerleştirdim ve başımdan kayan başörtüsünü de düzelterek Meryem'e "Neyi merak ettin?" diye sordum.

Meryem "Ne bilim Ayşegül acaba ilerideki eşlerimiz ile nerede karşılaşacağız? " diye sordu.

Güldüm.

"nerede mi karşılaşacağız? Ay Meryem nerede olacak bizim köyden dışarı çıktığımız mı var Allah aşkına? Yine bizim köyden biriyle görücü usulü birine verirler seni." Dedim.

Meryem sinirle bana döndü ve "Off doğru söylüyorsun vallahi! Keşke şöyle filimlerdeki gibi bir karşılaşma yaşayabilseydik. Ne bileyim hani oluyor ya koca koca şehirlerde kız böyle elinde kitaplar falan koştur koştur yolda yürür sonra birden asıl çocuğa çarpar elindeki eşyaları yere düşer falan çok romantik değil mi? Yada yada söyle meselaa... Yolda yürürken biri benim çantamı alıp kaçsa sonra ben yardım istesem insanlardan sonra, birden beyaz atlı prens çıka gelse koşa koşa o kapkaççının elinden çantamı alıp bana getirse romantik bir karşılaşma olmaz mıydı be Ayşegül ya? " dedi heyecanlı heyecanlı anlatırken.

Onun bu anlattıklarına gülmemeye çalıştım fakat kendimi fazla tutamadım ve dudaklarımın arasından bir gülme sesi çıktı.

Meryem sinirle koluma vurup "Ne gülüyorsun be!" dedi somurtarak.

"Ya Meryem senin o anlattıkların okuduğun kitaplarda olur anca. Biz gerçek dünyadayız hayal dünyasında değil. Senin ve bizim köyün her bir genci aynı kaderi yaşıyor. Biri gelir seni beğenir ve babandan ister, sana hak tanınmaz." Dedim onu gerçek dünyaya dönzermek adına.

Meryem "Orası öyle tabi... Ama en azından senin kadar şanslı olabilseydim..." dedi hüzünlü çıkan sesiyle.

"Ne varmış kız bende?" dedim ona hayretle bakarak.

Seni Gördüm Rüyamda (Kitap Olmayı Hedefliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin