Частина 3

34 6 0
                                    

Проблема вузької траси у тому, що обігнати машину неможливо. Єдиний спосіб перемогти – триматися за суперником, або якщо позиція спереду – намагатися відірватися на потрібну відстань. Джісона, який багато де здобув перемогу, такі умови не лякали, дарма що гоняє він тут вдруге.

Йому пропонували, як і минулого разу, знову бути попереду, все ж таки, він тут гість. Але Хана таке не цікавило.

Тому, зараз він намагається триматися за машиною і вписуватись у повороти. Особливість цієї, як називають місцеві – зміїної – траси, у великій кількості поворотів. Такого нема ні в одній префектурі. Хана це також не лякало, але він погоджується – це складно.

Кут і знову поворот, а потім ще один кут. Голова починає йти кругом, пальці сильніше стискають кермо, бо Джісон починає відставати. Хочеться пригальмувати, страх вилетіти за бар'єр от-от оволодіє тілом. Хан не може це зробити, він не може програти. Не такому вчив його дідусь.

Всупереч думкам, хлопець, навпаки, пришвидшується, намагається не дивитись на вибиті частини, а лише дрифтувати. У цю мить згадався стиль одного гонщика, який ідеально підійшов би для такого типу дороги. Хан цим користується і, о диво, це спрацьовує. Відстань скорочується – і кермо в руках відчувається впевненіше.

Останній кут – перемогу здобуває гончак Хан! Зап'ястя нестерпно печуть, руки трохи тремтять, а у вухах незрозумілий шум – все закінчилось.

— Вау, ти добре впорався, Хане!

Щасливий краш усього серця Джісона Мінхо підбіг до нього, аби привітати. Але хлопець настільки шокований, що стоїть і не може нічого сказати. Він дивився на його заїзд?

— Все добре? – Мінхо нервово усміхнувся.

— А, так...Просто досі відійти не можу. Ти дивився увесь час?

— Ага. Почув, що ти будеш їздити на моїй домашній, тому не міг цього пропустити.

— Це твоя домашня траса? – Джісона це шокувало найбільше.

"Хіба він не журналіст? – він зустрічається з очима Мінхо, що сяють у світлі ліхтаря. – Не дивись на мене так!"

— Ти був дуже крутим, я не міг відірвати погляд від траси ні на секунду.

"Крутий.. Він назвав мене крутим. Я сплю? Чи може все ж таки вилетів тоді".

And how did we get there?Where stories live. Discover now