Частина 5

32 5 0
                                    

Ранок понеділка зустрів краплями дощу, що не переставали тарабанити у вікно. Хьонджін неохоче сів у рідний серцю спорткар, дякуючи, що вдома не було ні одного члена сім'ї. Роздається звук заведеного двигуна, і автомобіль рушає з місця.

Усю дорогу хлопець думав лише про те, щоб розвернутися у протилежну сторону і поїхати куди направить серце.

"У мене чудовий син. То як він може не сподобатись?"

"Батько був незадоволенний... "

Ні, він не може знову втекти. Цього разу у нього нема права на помилку.

Хьонджін паркує машину біля світлої будівлі з великими вікнами, які мерехтять сріблястими візерунками. Сіре небо та мокрий асфальт сильно контрастують з білосніжним екстер'єром ресторану.

Всередині заклад мало відрізняється від зовнішньої оболонки. Хвана супроводжує офіціант у синьому піджаку, що ввічливо усміхається та розповідає про особливості ресторану. Він покидає хлопця, коли вони, нарешті, знайшли потрібний столик. Вид сірого міста мало вражає Хьонджіна, тому у руках швидко опиняється телефон.

Мінні-Бінні

Ранок, як себе почуваєш?

Ти хоч живий?

Хьонджін

Ні, я мертвий всередині.

Мінні-Бінні

З яких пір ти дед інсайд?

Хьонджін

З сьогоднішніх.

Мінні-Бінні

🙄

Сьогодні буде заїзд Джісона, приїдеш?

Хьонджін здивовано перевіряє дату і розуміє, що зовсім забув про це.

Хьонджін

Звісно буду, він же буде їхати з одним із драконів. Хочу побачити, як Джісон їх розмаже 😁

Мінні-Бінні

Яка ти зла людина... Підтримую.

Хочеш потім подивитись другий сезон Сейлор Мун?

Хлопець не помічає, як починає усміхатися. Йому дуже сподобався вечір за переглядом улюбленого аніме.

Хьонджін

Ще питаєш? Я завжди за, якщо тобі не важко...

And how did we get there?Where stories live. Discover now