Ось і другий розділ, ми набираємо швидкість, тому пристебність свої паски безпеки ~
Словничок для термінів:
Шікана — послідовність тісних звивистих поворотів (зазвичай у формі літери «S») на трасі, що використовується у автоперегонах та на міських вулицях для цілеспрямованого уповільнення автомобілів.
Кут — теж саме, що поворот.
Усі ми знаємо, що якщо одна шестерня починає свій рух, то інші наслідують її. Механізм не зупиняє свою роботу і розкручує нові кола історії.
Звичайний вечір на схилі, після заїзду Джісона, який вирішив пожалітись на свою долю. Точніше у черговий раз розповісти про привабливого хлопця, який зайняв всі його думки.
— Я не розумію, як хтось, як він взагалі існує. Бо ну він.. Він просто Бог!
Фелікс на пару з Чоніном намагаються не закотити очі, бо чули цю фразу вже п'ятий раз за цей день.
— Ну то може ти підійдеш до нього? — недбало говорить Чанбін, відпиваючи улюблену содову.
— Та ти знущаєшся?! — верещить Джісон. — Як я взагалі можу привітатися з ним? Де він, а де я?
— Соні, ти взагалі-то теж гарний хлопець. І ти все одно нічого не втратиш, якщо познайомишся з ним, — Фелікс вклинюється у розмову.
— Тобто не втрачу? Якщо я щось не так скажу, то він подумає, що я ідіот...
— Він рано чи пізно це дізнається, — вздихає Чонін.
Джісон надувається, як повітряна кулька і хмурить брови, поки інші сміються. Згодом Фелікс не витримує вигляду ображеної білки, тому пропонує обійми, на що хлопець охоче погоджується.
— Які ви всі круті, хочете сказати, якби до вас підійшов красунчик, то ви б не розгубились?
— Є така штука, як різні смаки. Якщо ти вважаєш когось дуже красивим, це не значить, що я думаю так само, — відповідає Чанбін.
— Ой, йди в сраку.
— Опа, хлопці, у нас тут на горизонті той самий красунчик. І здається він йде до нас, — присвистує Чонін.
Чотири пари очей зосередились на високому хлопці у шкірянці, що поважною ходою наближався до них. Звісно вони впізнали зірку схилу Акарі, чий рекорд ніхто не може побити, який рік поспіль. Чанбін підіймає брову, коли Хьонджін зупиняється навпроти нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
And how did we get there?
JugendliteraturАв, де життя Чанбін втрачає усі фарби, але одна зустріч кардинально змінює усе. Звук мотору став найкращим другом, який веде його вперед та допомогає йти далі іншим.