— Хм, пухлі губи, яскраве волосся і вередливий характер, щоб іноді хотілось тріснути.
— А сам-то? Я принаймні йшов до свого кохання, а не як йолоп навіть не помічав його.
Хьонджін дивиться на останнє повідомлення Чанбіна, де той бажає йому солодких снів, як зазвичай. Ніби тиждень тому нічого не сталося, і він майже не освідчився йому. Майже. Адже Хван усе зіпсував.
— Думаєш я тупий і не бачу, як ти цілуєшся з цим п*дарасом?
— Здається, я вже говорив про помилку?
Сон так і не приходить, тому хлопець вмикає невеличку лампу, що освітлює м'яким жовтуватим світлом туалетний столик. Він дивиться у велике дзеркало навпроти, згадуючи, що давно так не робив. Коли у голові багато думок Хьонджін просто сідає за туалетний столик, наче той схожий на робочий стіл в офісі. Той самий з купою паперів та тек, але цього разу замість документів — це думки, які терпляче чекають, коли хлопець вирішить, що з ними робити. Він уважно вдивляється у власне відображення, шукає всередині себе відповіді на запитання, які виникають повсякчас.
Здається, дзеркало перетворюється на портал у душу, де Хьонджін справжній. Де сидять усі образи, де комплекси ведуть хороводи, а внутрішня ненависть до себе повільно спалює з середини. Тут не потрібно брехати, бо тоді стане лише гірше. У житті не так. У житті Хьонджіна не так.
Ще тоді, у дитинстві, маленький хлопчик зрозумів, що він не зможе отримати і крихти батьківської любові, якщо буде собою. Маленького Хьонджіна довелось сховати, бо його нікому було захистити, втеча було єдиним варіантом. Аж раптом хтось хапає дитячу руку, яка насправді уже давно не така маленька. Хван дивиться у добрі карі очі, що сяють не гірше тих зірок, коли він сидів один у безкрайній темряві. Йому не слід обманюватись і продовжити тікати, але Хьонджін не може зрушити з місця. Продовжує стояти, навіть коли власник зіркових очей підходить занадто близько. Він відчуває чуже дихання на своїй шиї, воно не обпалює шкіру і не змушує душу мліти. Дозволяє чужій руці торкнутися його обличчя, ніжними рухами погладжуючи щоку. Хьонджін лине до тепла, хоче зробити один крок вперед, але в голові загоряється червоним:
ЦЕ ПОМИЛКА.
— Хьонджіне? — здивовано питає Чанбін. — Що ти тут робиш?
ВИ ЧИТАЄТЕ
And how did we get there?
Novela JuvenilАв, де життя Чанбін втрачає усі фарби, але одна зустріч кардинально змінює усе. Звук мотору став найкращим другом, який веде його вперед та допомогає йти далі іншим.