Починаємо нову історію з @Deliredemarche з дуже цікавим сетингом. Не бійтесь не зрозуміти якісь терміни, перед кожним розділом буде невеличке пояснення. Орінєнтовно нові розділи будуть виходити кожної суботи, гарного читання ~
Шпилька — тип повороту в автоспорті, коли після довгої прямої на короткій ділянці траси спортивні автомобілі різко повертають на 180 або трохи менше градусів, і після якого також слідує пряма частина траси. Такий тип поворотів передбачає сильне гальмування перед ним і проходиться на низьких швидкостях.
Кут - теж саме, що й поворот.
Дрифт - техніка проходження повороту з використанням керованого заносу на максимально можливу швидкість.
За оновленнями та можливими спойлерами ви можете слідкувати у Twitter: @ayamis23, @Deliredemarch
Дві машини з шаленою швидкістю проїжджають по трасі, намагаючись тримати лідерство. На кутах стоять купки людей, що шаленим захватом спостерігають за перегонами, сперечаються хто ж таки буде першим, але разом дивуються здібностями обох гончаків.
Здавалось, це не перші їхні перегони, але реакція така ж бурхлива. От, наприклад, зараз машина темно-зеленого кольору на широкому куті робить дрифт по внутрішній стороні та обганяє машину попереду себе, чим дивує не тільки глядачів, а й свого суперника. Той не очікував такого повороту, бо до цього менту йому здавалось, що зуміти втиснутись у такий вузький простір — неможливо.
"Ти ніколи не перестаєш мене дивувати, Мінні-Бінні" — думав водій кислотно-жовтого спорткара. Тому він лише більше запалився бажанням здобути перемогу. Для нього було важливо перемогти саме у нього — того, хто робить на дорозі нереальні речі. Той, хто останнім часом зайняв усі думки в голові.
Перегони були пекельні, залишались лише дві шпильки й саме вони вирішать хто буде номером один. Хьонджіну довелось сильно напружити свій мозок, аби зрозуміти, як можна обігнати та шокувати свого водія. Збільшити швидкість він не міг, адже шини грають важливу роль, якщо вони протруться занадто сильно — він програв. Тому довелось хитрувати, і на останній шпильці виривати свою перемогу зубами. Таким чином пожертвувати правим крилом. Адже ідеально увійти в такий маневр, бувши настільки напруженим — не вийшло.
— Не набридло постійно бути ззаду? — кепкує Хьонджін.
*****
ВИ ЧИТАЄТЕ
And how did we get there?
Teen FictionАв, де життя Чанбін втрачає усі фарби, але одна зустріч кардинально змінює усе. Звук мотору став найкращим другом, який веде його вперед та допомогає йти далі іншим.