Barış ile birlikte Gözde'ye sevgili olduğumuzu söylemenin zamanı geldiğini düşünüp hep birlikte pikniğe gitmeye karar verdik. Güzel havanın tadını çıkarmanın bizim için çok iyi ve güzel olacağını söylerken mutlu görünüyordu. Onun mutlu olduğunu görünce her şeyin yolunda olduğunu fark edince içimde tarifsiz bir duygu oldu.
Onunla sevgili olduğumuzdan bu yana doğru mu yaptım diye düşünüp durdum. Şimdi her şeyin yolunda olduğunu düşününce bundan sonra ki hayatımız da mutlu olacağımızı düşündüm. Hâlâ Hande'yi seviyor ama onun adını anmak bile istemediği için onun hakkında bir şey söylemiyorum. Onu aldatan birisinin adını duymak istememesi en doğal hakkı olduğunu düşünüyorum.
Yine de benim yanımda mutlu görünüyordu. Belki de böyle olması gerekiyordur öyle değil mi? Birlikte mutlu olacağımıza öyle inanıyor ki, beni de buna inandırıyor. Benimle bir ömür geçirmek istediğini söylerken çok ciddi görünüyordu. Onun bu zamana kadar yalan söylemediğine şahit olduğum için onun gibi düşünmeye özen gösteriyorum.
Düşüncelerim ile başka kaldığım zaman Barış beni arıyor. Tam bunları düşünürken telefonumun çaldığını fark edince derin bir nefes alıp kimin aradığına baktığım da Barış'ın aradığını gördüm. O an yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu. Onu daha fazla bekletmek istemediğim için hemen telefona cevap verdim.
"Aslı, Gözde'yi de alıp senin yanına geliyoruz. Oradan birlikte gideriz, hazırlan geldiğimiz de sana haber veririm. Ne heyecanlıyım. Sen de benim gibi heyecanlı mısın?"
Onun bu sorunu kısa bir süre düşündükten sonra en az onun kadar heyecanlı olduğumu fark ettim. Daha önce bu kadar heyecanlı olduğumu hatırlamıyorum. Bugünün bizim için çok güzel geçeceğini düşünürken bile içimde tarifsiz bir duygu oldu. Onun da heyecanlı olduğunu fark edince ikimizin de hep mutlu olacağını düşündüm. Doğru mu düşünüyorum işte bunu bilmiyorum. Yine de içimdeki heyecanlı öldürecek düşüncelerin aklıma gelmesine engel oldum. Tabi düşündüğüm kadar kolay olmadı ama yine de elinden geleni yaptım.
"Tamam bekliyorum." diyerek telefonu kapattıktan sonra hazırlanmaya başladım. Onu beklerken ne kadar heyecanlı olduğumu düşünüp mutlu oldum.
İçimde büyük bir heyecanla ikisini de beklemeye başladım. Gözde, söylediklerimizden sonra nasıl bir tepki verecek merak ediyorum. İkimizin kalbimin temiz olduğunu, birlikte mutlu olacağımızı düşünüyordu.
Bunları yaşayacağımı düşünmediğim için kendimi farklı hissediyorum. Bu duyguya yakın zamanda yakışacağımı düşünüp kendimi bu yeni hayata alıştırmaya çalıştım. Bundan sonra ki hayatının nasıl olacağını düşünüp durdum.
***
Barış, telefon edip geldiklerini söylediği zaman hızlıca hazırlanıp aşağıya indiğim zaman ikisinin de beni beklediğini gördüm. Hemen yanlarına gidip gitmek hazır olduğumu söyleyip arabanın yanına gittim. Gözde'ye bir şey belli etmemek için Barış'nın yanında durmamak için elimden geleni yaptım. Onun için büyük bir sürpriz olacak ve ben o anın bir an evvel gelmesi için sabırsızlanıyorum.
Yola çıktığımız zamandan beri Gözde neler olduğunu sorup durdu. Ona bir şey söylemeden öylece durmayı tercih ettim. Yine de aynı soruları soymaya devam edince, bir şey olmadığını söylediğim zaman sessizce yüzüme baktı.
"Siz ikiniz benden bir şey mi saklıyorsunuz? Garip davrandığınızı düşündüğüm için böyle söylüyorum."
Onun bu sözlerinden sonra kısa bir süre öylece yüzüne baktım. Yüz ifadesinden neler olduğunu anladığını, yine de emin olamadığını belli ediyordu. Onun bu hali gözlerime çok tatlı göründüğü için biraz daha yüz ifadesini inceledim.