Bölüm:4

953 606 204
                                    

Barış düşünmem için bana zaman verdiğinde olumlu cevap vermemi bekler gibi bir hali vardı. Bunun doğru bir karar olduğunu düşünüyor ama ben yine de onun kadar emin olamıyorum. Belki de onun dediği gibi bu bizim için çok güzel olacak, bunu denemeden bilemeyiz derken ciddi görünüyordu.

Biraz düşündükten sonra onun doğru söylediğini düşünüp duruyorum. Onun için de onun bu teklifini kabul etmek istiyorum. O bana, "Aslı seninle bir ömür hayat geçirmek istiyorum." dediği zaman içimde tarifsiz bir heyecan oldu. Bu zamana kadar bugünün hayalini kurdum. Şimdi de o hayali yaşıyorum ve ne yapacağımı bilemiyorum. Sanki bütün bunlar rüya gibi geliyor, her an uyanıp eski halime dönmekten korkuyorum.

Söz verdiğim gibi Gözde'ye bir şey söylemedim. En yakın arkadaşım olduğu için benim ruh halimi çok iyi biliyor ve bana ısrarla neler olduğunu soruyordu. Bu kadar belli oluyor mu diye düşünüp durdum.

Bana,"Aslı son zamanlarda garip davranıyorsun. Benim bilmediğim bir şey mi var? Seni daha önce hiç böyle görmediğim için bu beni çok şaşırttı." dedi.

Ona bir sorun yok desem de bana inanmadı. Bir sorun olduğunu anladığını, bunu bir gün öğreneceğini söylerken çok ciddi görünüyordu. Kötü bir şey olmadığını fark etmiş gibi görünüyordu. Yüzüne bakınca anlaşılıyordu. O zamandan bu zamana kadar onunla görüşmediğim için aynı düşüncede mi bilmiyorum.

"Bir sorun yok."dediğim de bana inamadığını söylediği zaman onu ikna etmenin kolay olamayacağını anlamış oldum. Abisi ile yaptığımız konuşmayı duymuş olsaydı ne tepki verir diye düşünüp durdum. Onu kandırdığımı düşününce kendimi kötü hissettim.

***

Gözde, benimle görüşmek için bize geleceğini söylediği zaman benimle ne konuşacağını düşünmeye başladım. Bana soru sorsa ne cevap veririm hiç bilmiyorum. Abisi ile sevgili olduğumu öğrendiği zaman onun ne kadar mutlu olacağını düşününce yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu.

Barış'nın Gözde'nin benimle konuşmak istemesi ile ilgili bir şey biliyor mu diye düşününce emin olmak için onu arayıp sormanın doğru bir karar olduğunu düşünüp hemen aradım.

Hâl hatır sormanın ardından Gözde'nin konuşmak için bize geleceğini söylediğim zaman aramızda küçük bir sessizlik oldu. Onun neden bu kadar sessiz kaldığını düşünürken Barış söze girdi. Onun konuşacağını fark edince hemen onu dinlemeye başladım.

"Seninle neden konuşmak istediğini bilmiyorum. Onun için ona bir şey belli etme olur mu? Bütün bunları duyunca kendini kötü hisseder ve ben onun bu yüzden üzülmesini istemiyorum."

Bende onun gibi Gözde'nin üzülmesini istemiyorum. Barış söyleyince en yakın arkadaşımı kandırdığım aklıma gelince kendimi kötü hissettim. Bu zamana kadar ona yalan söylemedim ve şimdi yalan söylediğim için kendime çok kızıyorum.

"Sende senin gibi onun üzülmesini istemiyorum. Yine onu kandırdığım için kendimi kötü hissediyorum. Sende benim gibi düşünüyor musun? İkimizde onu kandırıyoruz."

Onun da benim gibi kendini kötü hissediyor mu diye düşünüp duruyorum. Benim bu sözlerimden sonra derin bir nefes aldı. O an onun için bu durumun zor olduğunu fark ettim.

"Bende senin gibi kendimi kötü hissediyorum. Bir kere bu işe girdik ya kolay kolay bu işin içinden çıkamıyoruz. Belki bundan sonra bizim için her şey çok güzel olur. Bunu düşününce kendimi daha iyi hissettim."

Dediği gibi olur mu diye düşünürken Barış'nın derin bir nefes aldığını fark edince bir şey söyleyeceğini düşünüp onu dinlemeye başladım. Başımı kaldırıp yüzüne baktığım da ciddi bir yüz ifadesiyle bana baktığı zaman bir şey söyleyecekleri şeyin önemli olduğunu düşündüm.

Sevda DeniziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin