Barış'nın anlatımı.
Aslı'yı tekrar görme umudu ile partiye gitmeye karar verdiğim andan itibaren içimde tarifsiz bir heyecan oldu. Onu o kadar çok özledim ki bir an evvel onu görüp onunla konuşmak istiyorum. Beni gördüğü zaman ne tepki verecek diye düşünüp duruyorum.
Bu arada Hande beni arayıp benimle yüz yüze konuşmak istediğini söylediği zaman tekrar karşımıza çıkar mı diye içimde büyük bir korku oldu. Bir daha onun yüzünden sorun yaşamak istemediğim için telefonu yüzüne kapattım. Onu engelleme rağmen başka numaralardan bana ulaşmaya çalışıyordu. Onun bu kadar takıntılı birisi olduğunu bilmediğim için bu durum beni fazlasıyla şaşırttı.
Hande'yi bu zamana kadar nasıl tanıyamadım diye düşünüp duruyorum. Beni en yakın arkadaşım ile atladığı zaman yeteri kadar hayal kırıklığı yaşamıştım. Şimdi de onun takıntılı bir insan olduğunu öğrendim. Aslı'ya kötü bir şey yapar mı diye düşününce kendimi çok kötü hissettim. Ona benim yüzümden bir şey olursa asla kendimi affetmeyeceğim.
Partiye geldiğimiz de Gözde dikkatli gözler ile bana baktığı zaman, kısa bir süre yüzüne baktıktan sonra önüme döndüğüm de Aslı'yı karşımda görünce, ne yapacağımı şaşırdım. Komik görünüyor muyum diye düşünüp durdum.
"Gözde neden bana böyle baktığını gerçekten çok merak ediyorum. Bir sorun mu var? Eğer bir sorun varsa bana söyle."
Benim bu sözlerimden sonra yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Heyecanlı olduğum bu kadar belli oluyor mu diye düşünüp durdum. Aslı'nın benim hakkımda neler düşündüğünü merak etmeye başladım. O Gözde gibi bana gülüyor mu diye düşünürken Gözde konuşmaya başladı. Hemen onu dinlemeye başladığım zaman Aslı'nın bize dikkatli bir şekilde baktığını görünce içimde büyük bir heyecan oldu. Daha önce bu kadar heyecanlanmadığım için bu durum beni fazlasıyla şaşırttı.
"Abi heyecanlı olduğun o kadar belli oluyor ki ve senin bu halin gözüme çok tatlı görünmeye başladı. Aslı'da bizi izliyor, bakalım neler olacak? O da benim gibi düşünüyor mu merak ediyorum."
Aslı'nın yanına gitsem mi düşünürken onun bizim yanımıza geldiğini fark edince ne yapacağımı şaşırdım. Uzun zamandır bu anı bekliyordum. Peki şimdi neden korkuyorum? Belki de bana tepki göstermesinden korkuyor olabilirim.
"Senin ne işin var burada?" Aslı'nın uzun zaman sonra sesini duyunca onu ne kadar özlediğimi bir kez daha anlamış oldum. O sırada gözlerimden istemsiz yaşlar aktığı zaman Aslı şaşırmış gibi bana baktığı anda ona bir adım daha yaklaştım.
"Sen doğum günü partisi sevmezsin ve üstelik bu arkadaşımızın doğum günü partisi olduğu için bu beni çok şaşırttı."
Beni bu kadar iyi tanıdığını çok iyi bildiğim için bu beni şaşırtmadı. Onun beni bu kadar iyi tanıması beni mutlu etmeye yetiyordu. Beni sevdiği için böyle olduğunu düşününce içinde tarifsiz bir duygu oldu.
"Seni görebilmek için neler yaptığımı görüyor musun? Senin için asla yapmam dediğim şeyleri bile yapıyorum. Bu senin için bir şey ifade etmiyor mu?"
Benim bu sözlerinden sonra etkilenmemiş gibi yapsa da gözlerinden ne kadar etkilendiği belli oluyordu. Onun bu halini yüzümde belli belirsiz bir gülümsemeye neden oldu.
"Aynen dediğin gibi benim için bir şey ifade etmiyor. Neden bunu kabul etmiyorsun? Hâlâ karşıma çıkıp bunları söylediğine inanıyorum."
Onun bu sözleri canımı yaksa da umutsuzluğa düşmeden ona olan aşkımı anlatmaya devam ettim. Ona aşık olduğumu söylediğim zaman ne tepki vereceğini merak ediyorum.
"Sana aşığım." dediğim de kısa bir süre gözlerimin içine bakıp tekrar önüne döndü. Gözlerindeki o ifadeyi gördüğüm de doğru yolda olduğumu bir kez daha anlamış oldum.
Bu sefer bana inandı mı diye düşünüp dururken Gözde'nin bizi izlediğini fark ettim. O da en az benim gibi Aslı'nın ne söyleyeceğini merak ediyor gibi görünüyordu.
"Sana inanmıyorum. Ben sana bunu nasıl anlatacağım gerçekten bilmiyorum. Artık seni hayatım da istemiyorum. Lütfen buna bir son ver. Hande ile tekrar mutlu olabilirsin, ben aranızda olmak istemiyorum."
Hande'den bahsettiği zaman onu kendime çekip gözlerimin içine bakmaya zorladım. Gözlerime şaşkın ve neler olduğunu anlamaya çalışır bir ifade ile baktığı zaman söze girmenin zamanı geldiğini düşünüp derin bir nefes alıp söze girdim.
"Bana Hande demeyi bırak. Ben onu değil seni seviyorum. Neden bunu anlamak istemiyorsun? Bir türlü sana seni sevdiğimi anlatamadım."
Benim bu sözlerimden sonra şok olmuş bir ifade ile gözlerime baktığı zaman dudaklarımı dudaklarına yapıştırdığım zaman kısa bir süre öylece durduktan sonra kendini benden uzaklaştırmak istediği anda ona izin vermedim. Bu sefer benden kaçmasına izin vermezdim.
Aslı'nın kollarımda olduğunu bilmek bile bana çok iyi geliyordu. Öpücüğüme karşılık verdiği zaman onu kendime daha fazla yaklaştırdım. Gözde bizi izliyor mu bilmiyorum ama kimsenin izlediğini önemsemeden öpüşmeye devam ediyorduk. Onu ne kadar özlediğimi şimdi daha iyi anlamış oldum.
Öpüşmemiz bittikten sonra uzaklarda bizi izleyen birisinin olduğunu fark ettim. Peki bu kim ve bizi neden izliyor diye düşünüp dururken Aslı'nın konuşması ile ona döndüm.
"Barış gerçekten beni seviyor musun? diye sorduğu zaman ellerimi yüzüne koyup gözlerinin içine baktığım da gözlerini benden kaçırdığı zaman gözlerime çok tatlı göründü.
"Evet seni çok seviyorum. Yakın zamanda istemeye gelebiliriz. Ailem ile bu konu hakkında konuşmayı planlıyorum."
Benim bu sözlerimden sonra yüzünde büyük bir gülümseme oldu. O an bana inandığı düşünüp mutlu oldum. Onu tekrar kendime çekip sarıldığım zaman o da bana sarıldı.
Gözde'de bizim bu halimizi görüp mutlu oldu. Onun bu mutlu halini görünce yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu. O sırada hâlâ bizi izleyen birisinin olduğunu fark edince neden bizi böyle izlediğini düşünüp durdum.
"Size bir şey soracağım?" Bu sözlerinden Aslı ile Gözde bana dikkatli gözleri ile baktıkları zaman bizi izleyen kişiyi gösterdim. "Arkadaşınız mı?" diye sorduğum zaman ikisi de hayır anlamında başını salladığı zaman bu işin içine Hande mi var diye düşünüp durdum.
"Abi bir şey mi oldu? Çok kötü görünüyorsun?" Gözde'nin bu sorusu üzerine kısa bir süre düşündükten sonra, "Sabahtan beri bizi izliyor. Neden izlediğini merak ettim. Belki de bana öyle gelmiştir."
Onlara bir şey belli etmemek için elimden geleni yaptım. Baktığım da hâlâ bizi izlediğini fark ettiğim Aslı koluma dokunup bir şey olup olmadığını sordu. Bir sorun olmadığını söyleyip hep birlikte oradan ayrıldık. Belki başka bir yere gitsek daha iyi olur diye düşündüm.
Belki Aslı ile tartışırken neler olduğunu merak eden birisidir diye kendimi rahatlatmaya çalıştım. Aslı bana dikkatli bir şekilde baktığı zaman ona bakıp gülümseyip saçlarına küçük bir öpücük kondurdum.
Başka bir yere geldiğim de hâlâ bizi izleyen birisi olduğunu görünce bu işin sonun nereye gideceğini merak ettim. Bu işin içinden Hande mi çıkacak diye düşünürken telefonuma bir mesaj geldi. Mesajın kimden geldiğine baktığım kayıtsız bir numara olduğunu fark ettim.
"Aferin Aslı'yı ikna etmeye başardın ama bu mutluk uzun sürmeyecek, o zaman ne yapacaksın merak ediyorum. Uzaktan çok güzel görünüyorsunuz ama ben buna engel olacağım. Birlikte mutlu olamayacaksınız, bunun için elimden geleni yapacağım."
Kafamı kaldırıp baktığım da bizi izleyen kişinin gitmiş olduğunu fark ettim. O izleyen ve mesaj atanın aynı kişi olduğunu anlamış oldum. Peki bu kişi Hande mi? Gözde ile Aslı'ya bir şey belli etmemek için elimden geleni yaptım.