VII CIEPŁE SERCE

179 20 8
                                    

pov kaarija
wiadomosc od bojana mnie zszokowala i poczulem wielka zazdrosc zielona. teoretycznie bylismy tylko tymi ziomkami i nic to nie powinno wniesc do naszej relejszonszip ale dotknelo mnie to bo ja go tak miluje nad boga jedynego zielonego podzielonego. zastanawia mnie tylko po co mi o tym powiedzial skoro nic miedzy nami nie ma. moze chcial sprawic mi przykrosc...? czuje coraz bardziej ze bojan musi wiedziec o moich uczuciach do niego samego gdyz naprawde czasami sa bardzo zenujace zdarzenia z tego oto powodu ogromnego waznego czaczacza.

postanowilem powiedziec mu prawde ale jedynie w wypadku sytuacji ktora sama naprowadzi na ten oto niezreczny temat.

bojan_cvjeticanin: ej jere sluchaj za tydzien bede w finlandii moze sie spotkamy?

popatrzylem na wiadomosc od bojana o kurwa co. musze sie z nim spotkac tak normalnie to bedzie dziwne bo wczesniej widywalem go tylko na koncertach i patrzylem na niego jak na celebryte a teraz mam sie z nim spotkac jak ziomale? ale to krejsa.

paidatoriehuja: pewnie a gdzie bedziesz

bojan_cvjeticanin: w helsinkach

omg mieszkam tam

paidatoriehuja: omg mieszkam tam

bojan_cvjeticanin: to super widzimy sie za tydzien bejba😘

cos rozgrzalo me wewnetrzne serce zielone cieple teraz juz gorace. on mnie nazwal bejba. wiem ze bylo to dla zartow bo on juz taki jest ale dla mnie to zawsze bedzie znaczyc wiecej niz dla kogokolwiek innego ludzia niewaznego.

Serce tańczy w rytmie czaczy - Käärija x BojanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz