XIX ZIOMKI

106 15 6
                                    


pov kaarija
po moim przyjezdzie bojan postanowil poznac mnie ze swoimi ziomkami i wyznac im prawde o naszym zwiazku homoseksualnym. ucieszylo mnie to gdyz to upewnilo mnie iz sie mnie nie wstydzi mimo iz jestem kompletnym nikim w swiecie slawy muzycznej.

pojechalismy na rowerku podwojnym do studia bojana i ziomkow czulem ekstaze gdyz to byli moi idole i zobacze jak tworza swe dziela boze muzyczne piosenki. bojan wygladal na zestresowanego ale szczerze nie bylem zdziwiony gdyz ja tez sie stresowalem jak wyznawalem krisowi swoja tajemnice seksualną homoseksualną gejową.

dojechaliśmy do tego super studia dupa zostawilismy rowerek zielony pozlacany samotnie na dworze i weszlismy do srodka. tam byli wszyscy ziomkowie bojana omg czuje jeszcze wieksza ekstaze niz wczesniej.

- witajcie ziomkowie - zaczął bojan. ja stalem za nim bo sie balem👉👈

- witaj bojan omg co to za przystojniak - zapytal jure.

- sluchajcie kochani sytuacja wyglada tak to jest nasz wierny fan jeremiasz jednakze mnie i go polaczyla niewidzialna wiez milosci i aktualnie jest on moim mezem z malej litery.

- omg bojan ty jestes gejem - powiedzial zszokowany jan po czym dodal - ja tez SISKI

- ile sie spotykacie? - zapytal nace

- nie wiem, iles na pewno

- a to fajnie


okazalo sie ze wszyscy ziomkowie bojana to tez homoseksualni geje homosapiens wiec super sie dogadalismy. cieszylem sie ze bojan przedstawil mnie jako swego meza z malej litery a nie jako kolege czy co gorsza przyjaciela, nie strawilbym tej oto tragicznej wiadomosci. spedzilismy razem caly wieczor bylo fajnie bejbastycznie zielono ceglanie.

- fajnych masz ziomkow bejba - powiedzialem do bojana gdy juz wracalismy naszym rowerkiem

- a dzieki wiem straszni z nich geje - odpowiedzial

- szczegolnie ty

- czuje sie zaszczycony otrzymalem tytul najbardziej gejowego geja wsrod moich ziomkow ale pewnie tylko dlatego ze jestes moim mezem

- nie

Serce tańczy w rytmie czaczy - Käärija x BojanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz