pov kaarija
bylo mi ciezko z powodu tej sytuacji. przeciez chris zawsze chcial mojego szczescia... dlaczego wiec gdy widzial radosc w oczach mych psich zachowal sie agresywnie w stosunku do bojana obiektu westchnien moich? bylo to dla mnie niezrozumiale. kris jest moim najlepszym przyjacielem, a bojan mi sie podoba jak mezczyzna mezczyznie. nie moglbym wybierac miedzy nimi dwoma wiec zalezalo mi na dobrych relacjach tej dwojki. lezac z bojanem na lozu praktycznie naszym juz wspolnym konwersowalismy na ten temat.- bojan czemu ty nie umiesz stolerowac krisa? - zapytalem.
- czuje zielona zazdrosc gdy on znajduje sie w poblizu, boje sie iz moge cie utracic.. - odpowiedzial.
- bejba nie musisz się tego obawiać, to tylko przyjaciel moj jedyny w dodatku niemiec oddany nigdy nie moglbym byc z taka osoba jak kris kris jest super jednakze nie czuje do niego zadnej milosci. - bojan popatrzyl w galki me.
- jestes pewien? - rozrzekl niepewnie na co pokiwalem glowa.
- a tak wogole to kim dla siebie teraz jestesmy?
- wlasnie.. ta sytuacja ktora zaszla wczesniej byla bardzo homoseksualna.
- wiesz... ja od zawsze cos do ciebie czulem jako do celebrity crusha a teraz jak do ziomka ale tak romantycznie i rozumiem jak tego nie odwzajemniasz ale od dluzszego czasu planowalem ci o tym powiedziec ale zostan mym jedynym przyjacielem gejem slowenskim prosze. - nie sadzilem ze kiedykolwiek zdam sie na wypowiedzenie tych slow do bojana, ta sytaucja mogla spowodowac koniec naszej relacji. bojan byl szokirt.
- jere ja ciebie tez czuje cos do ciebie jako do ziomka ale tak romantycznie. - odpowiedzial. serce me zabilo mocniej flaki wyszly bokami. o kurwa on mnie miluje mial czaczacza.
- tak mowisz?
- tak jere jestes miloscia mojego zycia i mej watroby. - wyparl bojan po czym znowu mnie pocalowal w usta me finlandzkie rozowe miekkie. jego za to byly slodkie i slowenskie uwielbialem je juz.
reszte nocy spedzilismy lezac w juz naszym lozu wspolnym podzielonym zielonym miekkim pozlacanym ceglanym zbluszczonym wygodnym duzym dorodnym gejowym homoseksualnym szczesliwym. nie moglem uwierzyc ze moje marzenie sie ziscilo na jawie.
CZYTASZ
Serce tańczy w rytmie czaczy - Käärija x Bojan
Fanfiction‼️ opis dzieła jezusowego: nie jest to kurwa pisane na serio wierny fan bojana i ziomków - jere - przybywa na ich koncert jezusowy w niemczech. podczas tego zdarzenia zdarzyła się dziwna podejrzana sytuacja która ma na celu zbliżyć do siebie dwóch m...