୧ ‧₊˚ Chuuya'nın Gözünden🎐 ⋅
Sabah gözümü annemin sesleriyle açmıştım, beni kahvaltıya çağırıyordu. Hemen yüzümü yıkadım ve masaya geçtim. Annemin yüzünden anlamlandıramadığım bir gülücük vardı, tabii mutlu olması mükemmel bir şey ama bugün ayrı bir mutluyu, bir şey olduğu belliydi.
Kahvaltıyı ediyordum, annem sürekli bir şey diyecek gibi oluyor ama yeniden ağzını yapamıyordu.
Chuuya: Bir şey mi oldu?
Fuku: Sana söylemek istediğim bir şey var ama.. sinirlenirsin diye endişeleniyorum.
Chuuya: Anne, benim endişe etmem lazım dimi böyle bir şey için?
Fuku: Mutlu olmamı ister misin?
Chuuya: Bu nasıl bir soru? Tabii ki isterim, sen benim annemin.
Fuku: Oğlum.. ben, aşık oldum.
Yediğim yemek yüzünden bağlıyordum az kalsın. NE AŞKI BE!
Chuuya: Ne aşkı be?! Babamdan sonra mı? Bu kadar ça-
Fuku: Baban öleli 5 yıl oluyor!
Chuuya: O kadar oldu mu ya?
Fuku: Günaydın! Hem babamdan sonra diyorsun hemde ne zaman öldüğünü bilmiyosun, salak mısın sen?
Chuuya: Her Neyse, nasıl biri?
Fuku: Mükemmel bir adam, uzun boylu, yakışıklı, komik... bir tane de senden biraz büyük bir oğlu da var.
Chuuya: Aman ne iyi, bir de üvey kardeşim var.
Fuku: Ne güzel işte, tek kalmayacaksın artık.
Chuuya: Tek değilim zaten.
Fuku: Mori Sensei öyle demiyor ama?
Chuuya: O pedofili piçin dediklerine mi inanıyorsun?!
Annem yemek bıçağını bana doğrulttu, resmen tehdit ediliyorum.
Fuku: Düzgün konuş! Annen var senin karşında.
Chuuya: Pardon ya (!)
Alaycı bir şekilde konuşmayı bitirdim. Yemek bitmişti, okul için çantamı hazırladım. Aklımda annemin yeni evleneceği adam vardı. Anneme kötü davranırsa onu öldürmekten çekinmem! Kadın dostuyuz tabi.
Evden çıktım, okula giderken de yol boyunca bu gerçeği düşündüm. Nasıl ya? Nasıl hemen güvendi? Kendini yalnız mı hissetti?
Bu düşünceler içinde okul varmıştım sonunda, sırama oturdum, arka sıralarda oturuyordum. Elimi masaya koymuş çenemi elime yaslamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soukoku
Teen Fiction𖥻 ✿ Paketten bi dal çıkardım ve dedim ki: Beraber yanalım mı? ⇢˚⋆ Ona doğru eğilerek dedim ki: Biz zaten yanıyoruz.