Sahilde romantik anlar

180 13 6
                                    

Dazai ve Akutagawa, 1.5 saat sonra gelmişlerdi. Çantalarla ve ellerine malzemelerle. Dallar da getirmişlerdi.

Dazai: Geç kaldık biraz, malzemeleri bulmak sor dolu. Bir de dal topladık.

Atsushi: Ne gerek vardı?

Akutagawa: Ateş yakacağız.

Chuuya: Bu saatte ne ateşi be?

Akutagawa: Güzel birini şeytana kurban edeceğiz.

Chuuya: Atsushi'yi mi?

Akutagawa: Güzel olan başkası mı var? Kendini güzel sandın herhalde.

Vay orospu çocuğu.

Dazai ve Akutagawa ateş yaktı. Yanlarında battaniye de vardı, anlaşılan sabaha kadar buradaydık.

Akutagawa çantasından bi tane kitap çıkardı, ders kitabıydı.

Chuuya: Ne yapıyorsun?

Akutagawa: Alttan kalan derslerim var, bu da bunlardan biri. Yakında mezun oluyoruz, çalışmam lazım.

Chuuya: Siz son sınıftınız.

Atsushi: Hangi üniversiteyi düşünüyorsun?

Akutagawa: Bilmem, tercih dönemi düşünürüm.

Dazai'nin üniversitesi belliydi. Annemle konuşurken karar verdiğini söylemişti ama hangi üniversite olduğunu duymamıştım.

Dazai tam yanıma oturmuştu, Akutagawa piçi ciddili ders çalışıyordu Atsushi de onu izliyordu.

Dazai bana yiyecek gibi bakarken sonunda konuşmaya karar vermişti.

Dazai: Ateş ışığında çok güzel gözüküyorsun.

Chuuya: Milletin yanında böyle konuşma.

Dazai: Akutagawa'dan çekinme. Seni öpebilir miyim?

Chuuya: Ne-?

Yaklaşıp bi anda dudaklarıma yapıştı, vay pezevenk. Irz düşmanı. Ama karşılık verdim.

Ayrılmamıza neden olan şey Atsushi'nin öksürüğüydü. İmalıca öksürmüştü.

Dazai'nin yüzünde asla utanır gibi bir ifade yoktu. Paketten bir dal çıkardı ve dedi ki:

Dazai: Beraber yanalım mı?

Ona doğru eğilerek dedim ki:

Chuuya: Biz zaten yanıyoruz.

Sigarayı ağzına götürmeden önce kısaca öptü beni. Atsushi'yle göz göze geldim. Akutagawa'nın umrunda bile değildi. Sürekli yaşanır mıydı bunlar?

Dazai ateşte sigarasını yaktı. Arından Akutagawa'ya bakarak.

Dazai: Kaldır şu kitabı, çalışırız sonra.

Akutagawa: Zaten anlamıyorum.

Dazai: Sigara'dan beyninde hücre kalmamış.

Akutagawa: He amk öyle mi olmuş?

Akutagawa, Dazai'nin dediklerine alınmıyordu. Dazai elini çantasına attığında Akutagawa gülerek kitabını kaldırdı.

Soukoku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin