Kunikida: Erkek yani?
Dazai: Fark eder mi?
Kunikida: Tercih meselesi benim için fark eder.
Dazai: Bizimkisi tercih değil yönelelim hakanım.
Kunikida: Benden uzak durur musun?
Dazai: Tipim değilsin ya, ben turuncu seviyorum.
Kunikida: İyi ki sarışınım.
En sonunda birlikte bardan ayrıldık, Dazai'nin kolu omzumdaydı.
Dazai: Bu kaslar şaka mııı? Dalyan erkeğim benim.
Kunikida: Bırakır giderim bak seni.
Dazai: Şurdan şuraya gidemezsin.
Hasta deli.
Onu yurt odasına kadar götürdüm, oda arkadaşı "Tachihara'ya" teslim ettim, Tachihara gece Dazai'nin ırzına geçmezse iyidir.
୧ ‧₊˚ Dazai'nin Gözünden🎐 ⋅
İlkbahar'da kampüste yürürken, pek çok insan vardı. Sanki aşk havası varmış gibi herkes kol kola veya el eleyken gözüme biri ilişti. Yürüyüşü, konuşurken ki hareketleri, zayıf bedeni, en mühim olanı ise: bağlı olan bakır saçları...
Chuuya muhakkak o, başkasının olmasına imkan dahi veremiyorum. Olduğum yerde mıh gibi kalakaldım. Nasıl.. nasıl hiçbir şey olmamış gibi gülebilirsin? Beni nasıl fark etmezsin? Kendime geldiğimde çok uzataydı, ona yaklaşmak için mümkün olduğunca hızlı davranmaya çalıştım. Etrafımda ki insanları iterek yaklaşmaya çalışsam da benden git gide uzaklaşıyordu.
En sonunda ona yaklaştığımda, yakınında olduğumda. Adını seslenmeye çalıştım ama ağzımı açıp konuşamadım dahi. Korkudan mı heyecandan mı bilmiyorum ama titriyorum. Nedir bu duyduğum heyecan?
Yutkundum en sonunda omzundan sıkıca tutarak kendime çektim. Tam bana döneceği, gözlerini bir daha göreceğim anın heyecanıyla bambaşka bir duyguyla coşuyordu içim. Unuttuğum bir duygu kaplıyor her yanımı, aşk mı bu? Aşık mı oluyorum, bir kaç yıla rağmen?
O nokta da fakrında dahi olmadan konuştum "Ben.. seni öyle çok seviyorum ki!"
İçim bir hoştu, bilmem ne olacak sonum.. seni görmek için günleri sayıyordum..
Tam bana bakacağı sırada, gözlerimiz göz göze geleceği esnada..
Kunikida: Kalk lan salak, öldün sandık.
Başımda Tachihara ve Kunikida vardı. Anında doğruldum, sanki aldığım oksijen ciğerlerime yetmiyordu. Çok hızlı nefes alıp veriyordum. Kalbim deli gibi atarken de ağzım son derece kuruydu. Yutkunmaya çalıştığımda ağız kuruluğundan kaynaklı şiddetli bir acı çektim.
Kunikida: İyi mis-
Dazai: Susadım.
Diye mırıldandım zorlukta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soukoku
Teen Fiction𖥻 ✿ Paketten bi dal çıkardım ve dedim ki: Beraber yanalım mı? ⇢˚⋆ Ona doğru eğilerek dedim ki: Biz zaten yanıyoruz.