Bir anda Akutagawa'ya kemiklerini kırarmışçasına sarıldım. O an yanımda en çok isteyebileceğim kişi oydu.
Kunikida: Sakın buna aşığım deme.
Dazai: Atsushi'yle beraber misin? Chuuya nasıl?
Akutagawa geri doğru sendeledi.
Akutagawa: Bilemiyorum nasıl olduğunu en son Yua'yla öpüşmüştü.
Dazai: Ne..? Ne saçmalıyorsun sen?
Bir süre sonra üçümüz kampüste otururken Akutagawa konuştu.
Akutagawa: Kendi okulumu beğenmeyince bende buraya geçiş yap-
Dazai: Chuuya ve Yua'yı anlat!
Akutagawa: Bende iyiyim Dazai, sağlığım da gayet yerinde.
Dazai: İstersen öl, bana fark etmez. Chuuya ve Yua arasında ne oldu?
Akutagawa: Gerçekten pislik birisin, ne bileyim ne oldu. Atsushi anlatırken çok dinlemedim. Öpüşmüşler işte.
Dazai: Chuuya ile konuşmak istiyorum. Bir yolu var mı?
Akutagawa: Buralarda telefon var mı? Atsushi'yi arayayım. Gerçi bizde ayrıldık.
Dazai: Neden?
Üçümüz birlikte telefon dekan'ın odasına gidiyorduk. Telefonu kullanmak için.
Akutagawa: Uzak mesafe zor ya, aynı üniversiteye geçince yeniden sevgili olacağız.
Salak ya.
Dekana yalvar yakar onu odadan atık, Atsushi Chuuya'yı evine çağırdı falan derken yarım saat geçmişti bile. Kalbim deli gibi atıyordu. Akutagawa bana telefonu uzattığında ellerim titriyordu.
Dazai: ...
Chuuya: Alo? Dazai?
Dazai: seni hala seviyorum.
Kunikida: Özürlü yemin ederim gerizekalı bu çocuk ya
Chuuya: ...
Dazai: Chuuya.. yua ile aranda ne oldu bilemiyorum ama insanlar hata yaparlar
Chuuya: Ortada bir hata yok o beni öptü bende onu ittim.. hangi okuldasın? gelip seni görmek istiyorum.
Dazai: Tokyo üniversitesindeyim. yakında giriş sınavları olacak, buraya girmeni istiyorum açıkçası. seni her gün görebilmek için.
Chuuya: En kısa sürede tren bileti alıp gele-
Dazai: Hayır. şimdi gelmeni istemiyorum ki. eğer buraya beni görmeye gelirsen boşuna vakit kaybedersin. en azından sınava çalış... belki o zaman seni her gün görebilirim.
Chuuya: Ben seni şimdi görmek istiyorum, aramıza başkaları girmeden.
odaya dekan girdi, e tabi o kadar telefonda mı konuşulur?
Dazai: Yolumu bekle dedin de beklemedim mi? şimdi kapatmam lazım ama seni yeniden göreceğim günü bekliyorum. seni seviyorum.
cevap beklemeden telefonu kapattım. biliyordum ki onunla konuşursam ve gelmesini söylesem hemen yapardı. belki sonrasında başka bir üniversiteye kabul alırdı ve konuşamaz vaziyete gelirdik.
dekanın bizi odadan kovmasıyla üç kişi merdivenlerde oturuyorduk.
Kunikida: bekleyecek misin? ya gelmezse?
Akutagawa: Dazai'nin orada kalışına güleriz o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soukoku
Teen Fiction𖥻 ✿ Paketten bi dal çıkardım ve dedim ki: Beraber yanalım mı? ⇢˚⋆ Ona doğru eğilerek dedim ki: Biz zaten yanıyoruz.