Özür dilerem

241 20 30
                                    

Odasının önünde bekliyor ve kayıpla romantik bakışmalar içerisindeydim. Emin değildim, çalsam mı çalmasam mı?

Çalmak en mantıklısıydı, kapıyı çaldım. İçeriden müzik sesli duyuluyordu. İçeri girdim, salonda ki plak çaları odasına getirmiş, plaklardan müzik dinlerken kollarına bandaj sarıyordu. Kendini mi kesiyordu acaba?

Bana baktıktan sonra plak çaları kapattı. Kutuyu masaya bıraktım.

Chuuya: Kusura bakma, kırdığım için.

Dazai: Kusura bakmayayım mı?

Chuuya: Of anla işte!

Dazai: Söyle de anlayayım.

Chuuya: Özür dilerem

Vazoyu çıkardı ve baktı. Çizik şeklinde ki kırıklar direkt onun dikkatini çekti.

Chuuya: Elimden geldiğince iyi yaptım.

Hiç bir şey demedi, sadece hafifçe gülümsedi.

Dazai: Derisi kesilen biri de böyle mi görüyordur?

Ne alaka?

Chuuya: Ne alak- Kollarında ki bandajları aç!

Ellerim kollarına gitmişti, bandajları tutup çekerken aklımda bir düşünce belirdi: ben onu mu düşünüyorum?

Düşünceden kendimi sıyırdım, elimden geldiğince bandajları çekiyordum. Kendini geri doğru çekiyordu. Yüzünde ki anlamaz ifade her geçen saniye iğrenmeye doğru gidiyordu.

Ayağa kalktı, bense hala bandajları açmaya çalışıyordum. Amına kodumun iti bir de sıkı sarmış.

Odada geri geri giderken, yatağa takılıp düştü. Onun üstündeydim. Kolları kafasının üstündeydi, bende kollarımla destek alarak onun üstünde. Bandajlar sonunda açılmıştı. Kolları tertemizdi.. odadaki ışıklı rüya kapanının gün ışığı renginde odaya yaydığı loşluk...

Ben Gay miyim lan?

O Gay mi? Bu piçte gay tipi var da, önemli olan benim. Bi öpüp denesem mi? Ağzı kokuyordur amk.

Ağzımdan tek bir kelime çıkabildi.

Chuuya: Kesik..?

Gözlerini gözlerimden bir saniye bile ayırmıyordu, yüzünde ki iğrenme ve anlamsızlık ifadesi silinmiş onun yerine bir sıcaklıkla, ne yaptığımı soran gözler gelmişti. Cidden ne yapıyordum?

Dazai: Bazen vücuttaki acı, beyindekini dindirir.

Chuuya: Ama sen yapmamışsın?

Kolların boynuma dolayıp, beni kendine çekti. Tam göğüs kafesinin üstündeydim. Kafam çenesinin altında, aynı yatakta loş ışıkla ÜST ÜSTE yatıyorduk.

O an onu paramparça etmek istedim, lakin içimdeki bir şeyler engelledi.

Dazai: Canımı niye yakayım? Biraz susar mısın? Ben kendi halimden memnunum

Chuuya: Kendi halinden memnun olan biri bunu kendine yapar mı?

Dazai: Benimki de böyle bir memnunluk. Peki, sen?

Chuuya: Nasıl yani?

Dazai: Halinden memnun musun? Zira herkes bana bayılır.

Bir hışımla üstünden kalktım, ite bak. Herkes ona bayılırmış! Kimmiş o herkes? Dışarıdan bakılınca hayatsızın tekisin.

Chuuya: Vazo için rica ederim, ben herkes değilim!

Kapıyı çarparak odadan çıktım.

୧ ‧₊˚ Dazai'nin Gözünden🎐 ⋅

Seni herkesle aynı kefeye koymak benim ne haddime?

O gece ötekilerden farksızdı, çok az uyudum. Gün doğmaya başladığında yeni okulum için biraz kitaplara göz attım. Kopya çekmekte çok iyiyim. Bu bir sanat askooo.

Bir kaç saat daha geçti. Ardından giyindim ve odamdan çıktım. Chuuya kahvaltı masasında beni bekliyordu. Yemeye başlamamıştı, yani belliydi beni beklediği. Yada ben mi kafamda kuruyordum?

Masaya oturduğumda bana baktı, yüzünde anamı sikecek gibi bir ifade vardı. Tepki vermedim. Yemek yedik, sessizce. Ardından okula geçtik.

Soukoku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin