Gözlemlemece

174 15 0
                                    

Çıkışta Atsushi'yle, Dazai'yi izlemeye gittik. Peşlerindeydik. Yanında iki tane çocuk vardı. Bi tanesinin yamuk saçları vardı, beyaz ve siyah renkliydi. Diğerinin biraz uzun siyah saçları vardı.

Okuldan çıktıklarında 3'ü beraberdi. Bi süre sonra uzun siyah saçları kafasında beyaz Rus şapkalı çocuk başka yöne döndü. Herhalde evi oradaydı.

Vedalaştılar ve o gitti. Kaldı iki kişi, biri benim haşmetlim, kurt Bakışlım, gözlerinde hayat bulduğu- Dazai işte. Diğeri de dakka bi öksüren ciğersiz.

Parka gittiler, parkta yürürken, Dazai sigara çıkardı! İt herif içiyormuş. Yanında ki çocuk da çakmak çıkarıp Dazai'nin sigarasını yaktı. Sonra kendine de bi sigara çıkarıp içmeye başladı.

Atsushi: Sek erkolar yaa, sigara içiyorlar! Şu, Dazai'nin yanındakini bana ayarlasanaaaaa.

Chuuya: Oradan bakınca pezevenke mi benziyorum.

Atsushi: Evet?

Dazai: Tamam o zaman, hallederim.

Atsushi: OHA CİDD-

Ağzını kapatmıştım ve ağacın arkasına çekmiştim. Umarım görmemişlerdir. Gerizekalı işte ya. Güvendiğim kişilere bak amk. Arkadaşım da yok ki adam akıllı.

Dazai "Chuuuyaaaaa!!" Diye seslendi, amk görmemiş gibi yapsana. Niye rezil ediyorsun?

Atsushi: Ya çekil be

Atsushi kollarımdan kurtulup, dışarı çıktı. Bende peşinden gittim.

Dazai: Selam?

Atsushi: Selam Dazai, ben Chuuya'nın arkadaşıyım. Karşılaşmamız ne tesadüf. Biz de Chuuya'yla beraber arkadaşımızın evine gidiyorduk.

Dazai: Eve?

Chuuya: Heee eve.

Akutagawa: Boynuzlamaya gidiyor.

Chuuya: Ne alaka be?

Çocuk elinde ki sigara'yı ağzına götürüp içine çekti. Dumanı dışarı verirken konuştu.

Akutagawa: Akutagawa ben, sen?

Evet Atsushi'yle konuştu. İt herif, benimle konuşmadı bile.

Atsushi gibi düşe düşe cevap verdi.

Dazai: Hangi arkadaşınıza gidiyorsunuz?

Chuuya: Sana-

Atsushi birden bire koluma girerek, beni sürükledi.

Atsushi: Hoşça kalın, kendinize iyi bakın, görüşürüzzzz!

Akutagawa: Görüşürüz.

Dazai arkamızdan hafifçe el salladı.

Chuuya: Oldu mu istediğin? 

Atsushi: Aldatıcak biri değil ama Akutagawa çok yakışıklıydı.

Chuuya: Sigara içiyor.

Atsushi: Yarrama bak, "Atsushiiii sahilde içelim mi??" Diyen kimdi?

Chuuya: Bizimkisi tercih değil dönelim.

Atsushi: Ben bu Akutagawa'yı nasıl tavlayabilirim?

Chuuya: Ne bileyim amk, da biz kimin evine gideceğiz?

Atsushi: Sahilde içelim.

Bizim de takılma planlarımız böyleydi. Alkol alıp sahilde geçtik. Kum yok taş var aq.

Her neyse, denize taş attık. Taş sektirdik suda. Mükemmeliz amk.

Gün batımına kadar orada içtik. Sarhoş olduğumu ayakta kalktığım anladım.

Ayağa kalktığımda yere düşerken Atsushi'ye tutundum. Beraber denize yuvarlanıyorduk az kalsın.

Atsushi bana o kadım soruyu sordu.

Atsushi: Dazai ve Akutagawa'yı arayalım mı?

Telefonumu çıkarıp Dazai'yi aradım.

Hemen açtı.

Chuuya: Akutagawa'yı alıp sahile gelsenize.

Dazai: Sahile mi?

Chuuya: Atsushi'nin kafası çok güzel, gelin.

Cevap vermesini bekleden telefonu yüzlerine kapattım. Bende böyle bir alfayım.

Soukoku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin