Loki, ne zaman zihni Kaptan Rogers'ın gelip gelmediğini sorgulasa sakalını okşuyordu. Elindeki tek somut kanıt buydu. Bu ona umut veriyordu, Buz Devi ona ilk dokunduğundan beri sahip olmadığı bir şeydi.
Kaptan'ın geri dönüp dönmeyeceğini merak ediyordu, Kızıl Kafatası'nın askeri bir ittifak kurmaya ikna etmeye yetip yetmeyeceğini merak ediyordu. Bu bir kumardı. Ve eğer işe yaramazsa, birincil seçeneği Öteki ve Thanos ile yaptığı anlaşmayı sürdürmekti.
Loki gergindi. Kaderi başkalarının elindeydi ve bundan hiç hoşlanmazdı. O bundan daha akıllıydı. Aptalca, aceleci bir karardı ve o zamandan beri başkalarının insafına kalmış durumdaydı. Ama yavaş yavaş bu kontrolü geri kazanıyordu. İlk İntikamcı'nın nihai kararı ne olursa olsun, Loki idare edecekti. Her zaman yaptığı şey buydu.
Kaptan'ın ayak sesleri kulaklarına ulaşmaya başlayınca Loki gülümsedi. Zalim muhafızın ayak sesleri onlara eşlik ediyordu. Loki ayağa kalktı. Hâlâ zayıftı ve Midgardlı gelmeden önce tam olarak ayakta bile duramıyordu.
"Günaydın Loki," dedi Steve hücreye girdiğinde. İçinde su, ekmek, peynir ve meyve olan bir tepsi taşıyordu.
"Günaydın Kaptan."
"Lütfen bana Steve de."
"Yapmamayı tercih ederim."
Steve buna şaşırdı, ancak çok üstünde durmadı. "Kahvaltı getirdim." Tepsiyi yere, Loki'nin yanına koydu ve oturdu.
Loki duvardan aşağı kaydı ve tekrar oturma pozisyonuna geçti. Açgözlülükle içtiği bir bardak suyu bitirdi. Kaptan bardağı onun için yeniden doldurduğunda biraz daha içti. Bardak üçüncü kez yeniden dolduruldu. Bir yudum aldı ve bıraktı.
"Ne alırsın?" diye sordu Steve tepsiyi göstererek.
Askerin kibarlığı Loki'yi tedirgin ediyordu. "Ekmek."
Steve, Loki'ye bir parça ekmek verdi ve birazını kendisi için aldı. Bir an sessizce çiğnediler.
"Beni merakta bırakma Kaptan. Ne sonuca vardın?”
"Henüz bir sonuca varamadım." Loki'nin bardağından bir yudum su aldı. "Öncelikle bilmem gereken bazı şeyler var."
"Örneğin?"
"Schmidt... Red Skull, Chitaurilerle ittifak kurmana yardım ettiyse, neden onu yenmek istiyorsun?"
"Bir ittifak kurmama yardım ettiğini söylemiş miydim?" Loki, askerin yüzündeki şaşkınlığın ardından bir hatanın farkına varmasını zevkle izledi. Ekmeğini yavaş yavaş çiğneyip yuttu. "Seninki gibi benim de nedenlerim var Yüzbaşı."
Steve başını salladı. "O bir deli."
"Takımın da benim hakkımda böyle dedi." Loki gülümsedi. "Delilik, sizin zayıf Midgardlı zihinlerinizin genellikle dahi dediği şeydir ve bu yüzden bu unvanı seve seve kabul ediyorum."
"Bizi pek düşünmüyorsun, değil mi?"
"Sen... başta düşündüğümden daha çetin birisin. Adil olmak gerekirse, önceki ziyaretimde hala donmuş durumdaydın ve karşılaştığım insanlar pek de etkileyici değildi."
"Bunu iltifat olarak kabul edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanımın Düşmanı : Steve × Loki
FanfictionAsgard zindanlarında zincirlenmiş olan Loki, Steve Rogers ile konuşmak ister. Kötü adam ondan ne istiyor? Ve karşılaşma Steve'i nasıl etkileyecek? Bölümler kısadır.