Natasha, Steve gibi, Thor-Air ile uçmak yerine New Mexico'ya giden bir uçağa binmeyi tercih etti. Clint yine pilot olarak görev yapıyordu. Ancak Thor onlara eşlik etmedi. Jane ile biraz zaman geçirebilmek için dünyada kalmayı tercih etti.
Clint ve Natasha bir süredir konuşmadılar. Farklı zamanlarda farklı görevlerde bulundular, bu yüzden Tasha arayı kapatmak için bu sefer olduğu için mutluydu. Ayrıca neler olup bittiğine dair onun izlenimlerini almayı gerçekten çok isterdi.
"Kaynağa rağmen Intel mümkün, hatta muhtemel görünüyor. Elbette Loki, amacına uygunsa doğruyu söyleyecektir” diye belirtti.
Natasha'nın istediği tam olarak bu değildi. "Peki amacının ne olduğunu düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum. Bilmek istediğimden emin değilim. Maaş derecemin üstünde."
Natasha başını çevirdi ve doğrudan okçuya baktı. Bu bir meydan okuma ve onun anlayacağını biliyordu.
Clint, kızıl saçlıya baktı. "Bana kalırsa Loki çürüyebilir. Ama Kızıl Kafatası'nın geri gelme ihtimali varsa yumurta kafalıların sihirli küpe bakmasına izin vermeliyiz."
"Asgard'ın buna izin vereceğinden şüpheliyim."
"Şanslıyım ki bu da benim sorunum değil. Ve Loki'nin amacı söz konusu olduğunda, bu yüzden çağrıldığına inanıyorum."
Casus neredeyse basit bir çatışmaya girmelerini diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanımın Düşmanı : Steve × Loki
FanficAsgard zindanlarında zincirlenmiş olan Loki, Steve Rogers ile konuşmak ister. Kötü adam ondan ne istiyor? Ve karşılaşma Steve'i nasıl etkileyecek? Bölümler kısadır.