14

81 14 2
                                    

Clint, Steve ve Thor'u Manhattan'a geri götürdü. Kaptan, herkesten şahsen bilgi almak istiyordu ve herkes tüm İntikamcılar'ı içeriyordu. Ajan Barton, bu bilgiyi Müdür Fury ve Ajan Coulson'a iletti. Coulson hemen Stark, Romanoff ve Banner'ı toplamak için yola çıktı.

Steve, dönüş yolunda Clint ile birlikte kokpite bindi. Thor'dan kaçmanın o kadar da kurnazca olmayan yolu buydu. Asgardian'ı görmezden gelirse, mahkuma nasıl davrandıkları konusunda sinirlenmeyecek; kral ya da sözde dostları hakkında pişman olacağı bir şey söylemeyecekti. En önemlisi, Thor'u yargılamak istemiyordu ve çekiç kullanan İntikamcı'ya baktığında yaptığı tek şey buydu.

Neyse ki Clint konuşkan bir ruh halindeydi. Nasıl uçulacağını bilen ancak bugünlerde uçaklardaki bazı yeni özellikleri öğrenmeye devam eden Steve'e kontrolleri açıklıyordu. Bundan sonra, onlara çok uzun zaman önce çekicine ulaşmak için savaşırken Thor'u nasıl neredeyse vurduğunu anlattı.

"Sadece Coulson'un emri vermesini bekliyordum. Yine de bir noktada ona seni desteklemeye başladığımı söyledim." Anısına gülümsedi. "O gece bir sürü ajanı alt ettin. Çok etkileyiciydi. Seni vurmak zorunda olmadığım için mutluydum.”

"Vurulmadığıma sevindim"

"Natasha'ya daha sonra anlattım. Görüntüleri görmeden bana inanmazdı. Diğer Asgardlıları göremediğim için üzgünüm. Coulson, Spinal Tap'tan fırlamış gibi göründüklerini söyledi."

"Bu Spinal Tap nedir?" diye sordu Thor. Steve, çoğu insanın kullandığı referansları her zaman anlamayan tek kişinin kendisi olmadığı için minnettardı.

“Sahte rock belgeseli. Bu önemli değil. Sadece biraz tuhaf giyindiklerini düşündüğü anlamına geliyor."

Thor, Clint'e giydikleri kıyafetlerin halkı için tamamen normal olduğu konusunda güvence verdi. "Bir dahaki sefere Asgard'da bana katılmalısın. Warriors Three'yi istersin. Ve seni seveceklerinden hiç şüphem yok.”

Steve, onlar üzerinde pek bir izlenim bırakmadığını düşünmeden edemiyordu. Kesinlikle onun üzerinde bir izlenim bıraktılar, ama özellikle hoş değildi. “İlginçler.” dedi. Sonra "Beklediğim gibi değildi." diye ekledi.

"Değil mi?" diye sordu Clint, Steve'i konuşmaya çekmeye çalışarak.

"Birbirlerinden çok farklılar." Durup başka bir şey düşünmeye çalıştı, söyleyecek güzel bir şey. "Thor'u kesinlikle seviyorlar. Yine de kavga ettiklerini görmedim. Bu yüzden becerilerini ancak tahmin edebilirim.”

"Ah, yetenekliler, Kaptan," dedi Thor. "Seni temin ederim ki, Asgard'da bir savaşçı olarak öne çıkmak için özel yetenekli biri gerekir. Ama söyle bana, ailem hakkında ne düşünüyorsun?"

“Evet, Yüzbaşı. Kraliyet ailesiyle tanışmak nasıl bir duygu?” diye sordu Clint.

Steve'in ağzı aniden kurudu. Kaba veya kırıcı bir şey söylemek istemiyordu. "Kraliçe hoş görünüyordu. Çok sıcakkanlı ve cana yakın biriydi ve Loki'ye gerçekten yardım etmek istiyor gibiydi, onu gerçekten bir oğul gibi görüyordu."

"Evet," diye onayladı Thor. "Kardeşimin davranışlarından annem de benim kadar hayal kırıklığına uğradı."

"Ya Kral?" Clint sordu.

Steve omuz silkti. “O bir hükümdar, bir lider. Fury gibi bir gözü eksik. Fury'nin sahip olduğu aynı... bir tür... tavrı var.”

Clint açıkladı. "Soğuk öfke ve hayal kırıklığı arasında gidip gelen tek gözlü bakışları olan uzak bir baba figürü mü?"

Steve bir kahkaha patlattı. "Bunun gibi bir şey. Loki'yi bir oğul olarak düşünmemesi dışında."

"Bu doğru değil," diye gürledi Thor. “Her Şeye Gücü Yeten Baba bizi kardeş olarak yetiştirdi. Bize de aynı şekilde davrandı.”

Süper asker, Thor'a bakmak için koltuğunda döndü. “Muhtemelen yaptı. Ama bu Loki için adil miydi? Loki'nin farklı olduğunu kendin söyledin."

"Sözlerimi çarpıtıyorsun, Yüzbaşı. Demek istediğim bu değildi.

Steve daha nazikçe devam etti. "Belki değil, ama bu onu daha az doğru yapmaz. Ve bu benim ifademin yanlış olduğu anlamına gelmez.”

Thor hafızasını yokladı. Kaptanı, babasının Loki'yi bir oğul olarak sevdiğine ikna etmek istiyordu. "Bize her zaman ikimizin de yönetmek için doğduğumuzu ama sadece birimizin Asgard'ın kralı olabileceğini söylerdi."

"Gerçekten onun Loki olmasına izin vereceğini düşünüyor musun?"

Thor, "Loki'ydi... bir süreliğine," diye belirtti.

Steve bunu yapmaktan nefret ediyordu ama bariz olanı belirtmesi gerektiğini düşündü. "Çünkü sürgün edildin ve o Odin uykusuna düştü. Ama aslında onun seçtiği kişi sendin.”

O sırada Clint araya girdi. “Kulağa pek çok aile dramı gibi geliyor. Carni'yi takdir etmemi sağlıyor.

"Carni?" Steve ve Thor sordu.

Clint gülümser ve onlara Carson Karnavalı Gezici Harikalar'daki çocukluğundan biraz bahsetmeye başladı. Hikayeleri onları uçuşun sonuna kadar sürer.

 Hikayeleri onları uçuşun sonuna kadar sürer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin