34

75 10 2
                                    

Bir yatağı, şöminesi, eskisinden çok daha az parşömeni ve kitabı olan bir masası olan büyük bir odaydı. Kapının karşı duvarında büyük bir pencere vardı. Ayrıca çalışma masası için bir sandalye, büyük bir şifonyer ve kara bir hayvanın tüylü derisinden yapılmış bir kilim vardı.

Kraliçe esmer oğlunun yanına gidip yanağını okşamadan önce kapıyı kapattı. "Odandan çıkamayacaksın," dedi ona.

"Ya denersem?"

"Kapı açılacak ama eşiği geçemeyeceğini göreceksin. Herhangi bir pencere de çıkmanıza izin vermez.”

Loki anlayışla başını salladı.

"Banyo, hanımefendi?" Yüzbaşı Rogers sordu.

Frigga, sıcak su dolu bir küvetin beklediği tuvalete giden yolu gösterdi. Steve ona teşekkür etti ve ardından Loki'den özür diledi. Tanrı nedenini soramadan, Kaptan onu kaldırıp diğer odaya taşıdı. Adamı, ayakları büyük bir hayvanın pençelerine benzeyen ayaklı beyaz küvetin yanında nazikçe ayakta durduğu konuma getirdi. Kaptan onu tutmak için elini omzuna koydu.

Loki istikrar için duruşunu genişletti. Lavabonun üzerindeki aynaya baktı ve kendisini zar zor tanıdı. Eskisinden çok daha kirli ve daha inceydi. Saçları omuzlarını aşmış ve sakalı onu daha yaşlı gösteriyordu. Ya da belki sadece daha yaşlıydı. Loki, askerin elini silkerken, "Kızmalıyım," dedi. Pantolonunu çözer ve aşağı itti.

Steve eldivenlerini, miğferini ve üniformasının başlığını çıkarıp tezgahın üzerine koydu. Bir elini saçlarının arasından geçirdi. "Kızmaya hakkın var." Önündeki çıplak adama baktı, daha önce onu temizlemeye çalıştıkları zamanki kir hala iz bırakmıştı. Banyo yeşile boyanmış ve ona bakan gözler de yeşil görünüyordu... yeşil ve yorgundu. O gözlerde, her zamanki gibi, keşke boyası ve tuvali olsaydı dedirten bir etkisi vardı. "Şimdi seni alıp küvete koyacağım." Steve, ifadeyi yerine getirmeden önce Loki'nin açıklamayı kabul etmesini bekledi.

Loki suya daldığında içini çekti. Ne kadar iyi hissettirdiğini unutmuştu. Ve düşününce, çocukken banyodan kesinlikle nefret ederdi.

"Kiri gevşetmek için biraz ıslatman lazım."

Loki başını salladı ve suya daha da battı. Kafası uzun bir an için aşağıya indi ve nefes almak için tekrar yukarı fırladım Gözler kapalı kaldı. Vücudu çok uzun bir süre sonra ilk kez gevşedi. Alnında sanki saçlarını yüzünden uzaklaştırıyormuş gibi nazik bir dokunuş hissediyordu.

"Saçını kestirmen gerekiyor."

"Ve bir tıraş," diye ekledi Loki.

"Sakaldan hoşlandığını sanıyordum."

Yeşil gözler açıldı ve maviyle buluştu. "Sakaldan hoşlanmıyorum. Sadece onun hissine alıştım.”

"Tıraş etmemi ister misin?"

Loki konuşacakmış gibi ağzını açtı ama sonra tereddüt etti. Önündeki pürüzsüz yüzü, çok açık ve dürüst gözleri inceliyordu. Thor ve Frigga'nın sesleri duyulsa da sözleri anlaşılmazdı. "Hayır," diye yanıtladı sonunda. "Ama senin onu düzeltmeni, biraz temizlemeni istiyorum."

Steve ona hafifçe gülümsedi. "İyi seçim." Bir bez aldı, suya batırdı ve Loki'nin yüzüne sildi.

"Saçımı da keser misin?" Loki, askerin yüzünü incelemeye devam etti.

"Muhtemelen bunun için bir profesyonel bulmalısın."

Bir süre konuşmayı kestiler.

Bir süre sonra Steve suyun kahverengi ve kirli göründüğünü fark etti. “Suyun değiştirilmesi gerekiyor” dedi. "Hemen döneceğim." Frigga'yı almak için diğer odaya gitti. Onunla geri döndü. Loki'nin ayağa kalkmasına yardım etti ve Steve küveti boşaltırken Frigga oğlunu sabit tuttu.

"Zaten daha iyi görünüyorsun," dedi Frigga oğluna tatlı bir şekilde.

"Daha iyi hissediyorum," diye itiraf etti.

Kapıdan Thor'un sesi geldi. "Seni zindanlardan daha önce kurtaramadığımız için üzgünüm, kardeşim."

Loki cevap vermedi. Suyun akıp gitmesini izleyen Midgardlıyı izliyordu.

Frigga ve Thor endişeli bir şekilde bakıştılar.

Düşmanımın Düşmanı : Steve × LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin